انویدیا اندروید ۱۱ را برای تمامی مدل‌های کنسول شیلد منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی کنسول انویدیا شیلد به نسخه‌ی SHIELD 9.0، اندروید ۱۱ و صفحه‌کلید جدید گوگل را به ارمغان می‌آورد که به کاربران امکان می‌دهد از صدای خود برای یافتن محتوا استفاده کنند.
تبلیغات

به‌‌ گزارش اندروید‌سنترال، انویدیا (NVIDIA) به‌روزرسانی نرم‌افزاری نسخه‌ی ۹.۰ خود را برای همه‌ی مدل‌های کنسول شیلد (SHIELD) از جمله مدل‌های اصلی سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. این به‌روزرسانی، تجربه‌ی استفاده از اندروید ۱۱ را برای کنسول‌هایی ممکن می‌کند که از ژ‌وئیه‌ی ۲۰۱۹ با اندروید پای ۹ (Android 9 Pie) در‌ دسترس بودند.

علاوه‌‌ بر اندروید ۱۱، نسخه‌ی ۹.۰، صفحه‌کلید Gboard به‌روزشده‌ای به‌‌ همراه می‌آورد که به شما اجازه می‌دهد از صدای خود و دستیار گوگل برای یافتن محتوا در تمام دستگاه استفاده کنید. انویدیا همچنین پشتیبانی از هدست‌های بلوتوث سازگار با aptX را به بهترین باکس‌های Android TV خود اضافه کرده و گزینه‌های گوش‌‌ دادن با کیفیت بالاتری را در‌ اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای اعضای GeForce NOW، این به‌روزرسانی از صفحه‌کلیدها و موس‌های بلوتوث اضافی پشتیبانی می‌کند.

انویدیا شیلد-۱

برخی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه جدیدترین به‌رورزسانی عبارت‌اند از: توانایی قطع خودکار دستگاه‌های بلوتوث در حالت خواب، گزینه‌ای برای مطابقت با وضوح صوتی محتوا (صدا با وضوح بالا)، تنظیم جدید صرفه‌جویی در انرژی برای سفارشی‌سازی انرژی اضافی و پچ امنیتی سپتامبر ۲۰۲۱. افزون‌‌ بر‌ این، پشتیبانی از دکمه‌ی Stadia برای کنترلرهای Xbox، PlayStation و Shield اضافه شده است.

در‌ نهایت، کسانی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، می‌توانند Peacock Premium را به‌‌ صورت رایگان و به مدت ۶ ماه با دریافت کنسول شیلد جدید دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات