تنسنت بخش گیمینگ بلک‌شارک شیائومی را به قیمت ۴۷۰ میلیون دلار خریداری می‌کند

سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تنسنت گیمز قصد دارد بخش گمینگ بلک‌شارک شیائومی را به قیمت ۴۷۰ میلیون دلار بخرد. با این اتفاق، گوشی گیمینگ ساخت تنسنت می‌تواند موفقیت بزرگی در چین ایجاد کند.
تبلیغات

به‌‌ نقل از جی‌اس‌ام‌آرنا، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که غول چینی، تِنسِنت گیمز (Tencent Games) که در زمینه‌های مختلف از‌‌ جمله ارائه‌ی بازی‌های چندنفره آنلاین مانند پابجی موبایل و... فعالیت می‌کند، در شرف تصاحب بخش گمینگ بلک‌ شارک شیائومی در معامله‌ای به‌‌ ارزش تقریبی سه میلیارد یوآن است که این مقدار کمی بیش از ۴۷۰ میلیون دلار می‌شود.

جزئیات کمی مربوط به دستیابی تنسنت به بخش مذکور در‌ دسترس است و هنوز بیانیه‌ی رسمی درباره‌ی آن موضوع وجود ندارد. اگر این اتفاق بیفتد، تنسنت بالأخره با پیشنهاد سخت‌افزاری خودش وارد بخش گوشی‌ های هوشمند گیمینگ خواهد شد.

پیش‌‌ از‌ این، تنسنت با تولیدکنندگان مختلف گوشی‌های هوشمند از‌ جمله ایسوس برای گوشی راگ فون (ROG Phone) و نوبیا (nubia) برای سری رد مجیک (Red Magic) شراکت کرده بود. با خرید بلک‌شارک، این شرکت احتمالاً می‌تواند تجارت خود را به خارج از چین نیز ببرد؛ زیرا شیائومی قبلاً در‌ برخی از بازارهای بزرگ نفوذ کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات