بی‌ام‌و برای امور خیریه به بازآفرینی «راکت لیگ» در دنیای واقعی کمک می‌کند

پنج‌شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اولین مسابقه‌ی خیریه‌ی راکت لیگ دنیای واقعی را می‌توانید ۱۲ دسامبر مشاهده کنید.
تبلیغات

شرکت‌ها کارهای خلاقانه‌ی زیادی برای امور خیریه انجام می‌دهند؛ اما شاید بتوان گفت یکی از اقدامات جذاب اخیر در این زمینه، حاصل همکاری جدید بی‌ام‌او و Das Race Goal است. این دو شرکت به‌دنبال برگزاری تورنمنتی هستند که اساسا راکت لیگ (Rocket League) را در دنیای واقعی بازسازی می‌کند. پول حاصل از این بازی‌ها برای کمک به بهبود مراقبت‌های بهداشتی و آموزش در آمریکای‌لاتین و کارائیب جمع‌آوری می‌شود.

Das Race Goal چیست؟

به‌گزارش انگجت، بسیاری از مردم ممکن است ندانند Das Race Goal چیست. Das Race Goal یکی از بازی‌های Esport است که در آن افراد در پیست‌های مسابقه، خودروهای کنترل از راه دور را هدایت می‌کنند. آنچه این بازی را از دیگر گزینه‌های موجود متفاوت می‌کند، این است که مردم از سراسر جهان می‌توانند این خودروها را هدایت کنند.

رویداد اولیه ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) برگزار و به‌صورت زنده از کانال Twitch LVL پخش می‌شود. در مسابقه‌ی افتتاحیه، شش تیم سه‌نفره در ورزشگاه BMW Welt مونیخ با‌هم رقابت می‌کنند. هر تیم شامل یک بازیکن حرفه‌ای (شامل اعضای Cloud9 ،Fnatic ،G2 Esports و OG) و یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی و یک گیمر جوان خواهد بود (هنوز اطلاعات محدوده‌ی سنی منتشر نشده است).

شرکت‌های بی‌ام‌او و Das Race Goal می‌گویند این تازه شروع همکاری طولانی‌مدت آن‌ها است. این بدان‌معنا است که احتمالا در آینده رویدادهای دیگری مانند را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات