Steam Deck بازی انحصاری نخواهد داشت

چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ولو به‌تازگی اعلام کرد که کنسول استیم دک همانند کامپیوتر است و بازی انحصاری نخواهد داشت.
تبلیغات

کنسول دستی شرکت ولو یا همان استیم دک پس از تاخیری که روی آن اعمال شد، در فوریه ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد و کاربران خواهان این مورد هستند که استیم دک بازی‌های آن‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. حال این سؤال پیش می‌آید که آیا شرکت ولو، قصد عرضه بازی‌های انحصاری را برای این پلتفرم دارد؟ خیر. ولو از همان ابتدا تأکید کرده بود که این دستگاه در حقیقت نه یک کنسول که یک «PC گیمینگ قابل حمل» محسوب می‌شود.

به‌گزارش زومجی در جریان سؤال و جوابی که شرکت Valve در جریان رویداد Steamworks Steam Deck داشت، شاهد پاسخ ولو به پرسش‌های مختلفی از سوی استودیوهای گوناگون بودیم. دراین‌میان از ولو پرسیده شد که آیا برنامه‌ای برای عرضه بازی‌های انحصاری برای استیم دک دارد یا خیر که شرکت ولو دراین‌باره اعلام کرد: «نه، این کار برای ما معنی ندارد. این یک پی سی است و باید بازی‌ها را همانند یک پی سی اجرا کند».

مقاله‌های مرتبط:

    بااینکه حدس زدن جواب این سؤال راحت بود، اما قطعا باید به آن اشاره می‌شد. استیم دک به یک پلتفرم محبوب در بحث‌های اینترنتی تبدیل شده است و درکنار اجرای بازی‌های قرارگرفته در اکانت کاربرهای در استیم، شاید شاهد آزمایش مواردی جدید از سوی ولو روی آن بودیم. برای مثال عده‌ای می‌گفتند شاید ولو به‌واسطه‌ی بازی‌های انحصاری به‌سراغ بازار دیجیتالی جدید برای کنسول دستی خود برود. همان‌طور که بازی‌های مختلفی در فروشگاه دیجیتیالی اپیک گیمز و یوبیسافت کانکت وجود دارند که روی استیم دک قابل اجرا نیستند.

    به‌نظر شما استراتژی ولو برای درنظرنگرفتن بازی‌های انحصاری برای استیم دک تصمیم مناسبی است یا بهتر بود کنسول دستی ولو نیز همانند نینتندو سوییچ بازی‌های انحصاری داشته باشد؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات