تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 5 از ۱۰ میلیون نفر عبور کرد

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که بیشتر از ۱۰ میلیون نفر بازی Forza Horizon 5 استودیو Playground Games را تجربه کرده‌اند.
تبلیغات

به‌گزارش زومجی، براساس آمار رسمی جدیدترین اخبار بازی، Forza Horizon 5 تا حالا توسط بیشتر از ۱۰ میلیون گیمر تجربه شده است. به همین خاطر این بازی ریسینگ توانست به «بیشترین مجموع تعداد بازیکن‌ها طی هفته‌ی اول عرضه میان تمام بازی‌های ایکس باکس» و «بیشترین مجموع تعداد بازیکن‌ها در هفته‌ی اول عرضه میان تمام بازی‌های قرارگرفته روی سرویس گیم پس» تا امروز برسد.

این بازی ریسینگ روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، ایکس باکس کلاد گیمینگ و کامپیوترهای شخصی در دسترس گیمرها قرار دارد و برای اولین بار از یک مترجم زبان اشاره برای ناشنوایان نیز برخوردار شده است. بیشتر از یک میلیون اکانت، بازی Forza Horizon 5 را قبل از عرضه‌ی عمومی و با نسخه‌ی ۹۹.۹۹ دلاری تجربه کردند. البته مشترک‌های ایکس باکس گیم پس برای خرید این نسخه که Premium Edition نام دارد، باید ۴۵ دلار پول می‌دادند. در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) بازی برای تمامی پلتفرم‌های نام‌برده روی ایکس باکس گیم پس مایکروسافت قرار گرفت تا از آن زمان میلیون‌ها مشترک بدون نیاز به خریداری جداگانه بتوانند مشغول تجربه‌ی Forza Horizon 5 بشوند.

پیش از این فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که Forza Horizon 5 با رسیدن به مجموع ۴.۵ میلیون بازیکن در روز عرضه، رکورد تعداد گیمر یک بازی از استودیوهای ایکس باکس تا پایان روز انتشار را شکسته است. همچنین تعداد افرادی که در یک زمان مشغول بازی بودند نسبت به Forza Horizon 4 سه‌برابر افزایش داشته است. اکنون رکورد هفته‌ی نخست عرضه‌ی عمومی هم به نام این محصول استودیو Playground Games زده شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات