دلیل فعال نبودن Quick Resume ایکس باکس برای برخی از بازی‌ها

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌تازگی یکی از سران ایکس باکس از دلایل پشتیبانی نکردن تمام بازی‌ها از Quick Resume در روز عرضه، پرده‌برداری و اعلام کرد که این موضوع به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد.
تبلیغات

یکی از قابلیت‌های جذابی که مایکروسافت در زمان معرفی و رونمایی از کنسول‌های نسل نهم خود تأکید زیادی روی آن داشت، Quick Resume است. با این قابلیت کاربران می‌توانند به‌راحتی بین چند بازی جابه‌جا شوند و بازی را دقیقا از همان‌جایی که آن را رها کرده بودند، ادامه بدهند.

اما اگر از کاربران کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس یا ایکس باکس سری اس باشید، احتمالا در جریان هستید که تا این لحظه، تمام بازی‌های جدید از روز عرضه، از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

جیسون رونالد، یکی از مدیران ایکس باکس، در حساب رسمی توییتر خود از دلایل پشتیبانی نکردن تمام بازی‌ها از قابلیت Quick Resume پرده‌برداری کرد. طبق اطلاعات ارائه‌شده، بهینه‌ کردن این قابلیت نسبتا سخت است و پیاده‌سازی آن به تأییدیه‌های بیشتری نیاز دارد. رونالد خاطرنشان کرد که تیم توسعه ایکس باکس سخت در تلاش است تا در آینده‌ای نزدیک تمام بازی‌های جدید از همان روز عرضه با پشتیبانی از Quick Resume در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند.

اگر شما هم از کاربران کنسول‌های نسل جدید مایکروسافت هستید، نظر و تجربه خود را در مورد قابلیت Quick Resume با ما در میان بگذارید. آیا تابه‌حال به بازی‌هایی برخورد کرده‌اید که از ابتدای عرضه از این قابلیت پشتیبانی نکنند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات