تریلر جدید استیم دک برخی از ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پس از معرفی کامپیوتر گیمینگ قابل‌حمل استیم دک، ساعاتی پیش شرکت ولو با انتشار تریلری ویژگی‌های این دستگاه مورد انتظار را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

اگر اخبار مربوط به صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان معرفی کامپیوتر گیمینگ قابل‌حمل شرکت ولو هستید؛ دستگاهی که با عنوان استیم دک و با هدف اجرای تمام بازی‌های فروشگاه استیم معرفی شد.

به‌تازگی ولو با انتشار تریلری، ویژگی‌های بارز استیم دک را معرفی کرده است. با استناد به اطلاعات ارائه‌شده، آنالوگ‌های تریگر، کلیدهایی با قابلیت تغییر کاربری، صفحه‌نمایش لمسی و دو ترک‌پد از ویژگی‌های این کامپیوتر گیمینگ به‌حساب می‌آیند. اگر از فروشگاه استیم استفاده می‌کنید، به‌راحتی با وارد کردن حساب کاربری در استیم دک به تمام بازی‌های خود دسترسی پیدا خواهید کرد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر کوتاه دعوت می‌کنیم تا پیش از عرضه رسمی بیشتر با استیم دک آشنا شوید.

دانلود ویدئو از آپارات

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، استیم دک قرار است در ماه دسامبر امسال (آذر - دی) در سه مدل ۶۴، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب با قیمت ۳۹۹، ۵۲۹ و ۶۴۹ دلار روانه بازار شود. در حال حاضر این کنسول با سرعت بالایی پیش‌فروش می‌شود و با توجه به اخبار، همین موضوع عرضه استیم دک را به تأخیر خواهد انداخت.

آیا تابه‌حال از کنسول قابل حمل استفاده کرده‌اید؟ با توجه به ویژگی‌های نمایش‌ داده‌شده، آیا استیم دک توجه شما را جلب کرده است و دوست دارید این کنسول را بعد از عرضه خریداری کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات