کونامی بازی Castlevania: Grimoire of Souls را در اپل آرکید احیا خواهد کرد

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کسلوانیا گریمور او سولز بازی جدید شرکت کونامی است که طبق اعلام اپل، به‌زودی به‌صورت انحصاری دراختیار کاربران سرویس اپل ارکید قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

قطعا دوستداران قدیمی صنعت گیم با مجموعه بازهای کسلوانیا آشنا هستند و احتمالا بسیاری آن را بهترین بازی اقتباس‌شده از کتاب دراکولا اثر برام استوکر نویسنده ایرلندی می‌دانند؛ بازی بسیار فاخری که درکنار سری بازی‌های متروید، ایجادگر ژانر مترویدوینا است. به‌طورکلی، کونامی مدت‌ها است که عنوان درخورتوجهی از سری بازی‌های کسلوانیا منتشر نکرده است. بااین‌حال، طرفداران این سبک از بازی می‌توانند حداقل به بازی موبایلی جدید این مجموعه امیدوار باشند که به‌صورت انحصاری برای سرویس اپل ارکید منتشر می‌شود.

کونامی روز گذشته اعلام کرد بازی کسلوانیا گریمور او سولز (Castlevania: Grimoire of Souls) قرار است به سرویس بازی‌های ویدئویی غول دنیای فناوری راه یابد. در‌حقیقت، این بازی نخستین‌بار در سال ۲۰۱۸ رونمایی و به‌صورت محدود در سال ۲۰۱۹ در اپ استور کانادا عرضه شد؛ اما دیری نپایید که در سال گذشته این شرکت اعلام کرد بازی مذکور به حالت تعلیق درآمده است. کونامی دلیل حذف این عنوان از اپ استور را توضیح نداد؛ بااین‌حال، اکنون به‌نظر می‌رسد به‌زودی این بازی کاملا به سرویس اپل ارکید راه خواهد یافت.

مقاله‌های مرتبط:

    در اپ استور، اپل کسلوانیا جدید را بازی کاملا اکشن پیمایشی توصیف می‌کند که بازیکنان را در چکمه شخصیت‌های آشنا مانند آلوکارد، سیمون بلمونت، شارلوت، شانوآ و ماریا هنگام مبارزه با یاران دراکولا قرار می‌دهد. پس از زندانی‌شدن دراکولا در دنیایی، صفحات داستانی جدید که قهرمانان گذشته را گرد هم می‌آورد، شروع به روایت می‌شود.

    با‌‌‌توجه‌‌به توضیحات صفحه وب‌سایت کونامی، کسلوانیا گریمور او سولز چندین حالت بازی، ازجمله شکار ومپایر دارد. همچنین، گفته می‌شود از ۶۰ سطح مختلف برخوردار است که با پیشرفت در تجهیزات و دریافت شخصیت‌های جدید مشخص می‌شود. افزون‌براین برای حفظ علاقه بازیکنان، محتوای تازه در قالب مأموریت‌های روزانه و هفتگی ارائه خواهند شد.

    تماشا در یوتیوب

    گفتنی است اپل سپتامبر ۲۰۱۹، در‌کنار رونمایی سری آیفون ۱۱ و اپل واچ سری ۵، سرویس بازی‌محور موسوم به اپل آرکید را معرفی کرد. اپل آرکید با حدود ۷۰ عنوان راه‌اندازی شد و تا پایان همان سال، غول دنیای فناوری تعداد عناوین انحصاری‌اش را به ۱۰۰ بازی رساند.

    کانون توجه اپل با ارائه سرویس یادشده بیشتر روی بازی‌های ایندی (Indie Game) و خلاق و کوچکی معطوف شده است که می‌توانند روی آیفون، آیپد، مک و حتی اپل تی‌وی به‌صورت بومی اجرا شوند. جدیدترین اخبار حاکی از آن است که دو سال پس از عرضه این سرویس، تعداد بازی‌هایش به ۲۰۰ عنوان افزایش پیدا کرده است.

    برای مطالعه تمام مقالات مرتبط با اپل به این صفحه مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات