آپدیت ماه دسامبر احتمالا نرخ نوسازی متغیر را به پلی استیشن 5 خواهد آورد

چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
با توجه به گزارش‌های غیر رسمی، به نظر می‌رسد سونی در نظر دارد بالاخره در ماه دسامبر سال جاری قابلیت نرخ نوسازی متغیر را طی یک به‌روزرسانی به کنسول پلی استیشن ۵ اضافه کند.
تبلیغات

سال گذشته سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که قابلیت نرخ نوسازی متغیر (VRR) در آینده راهی کنسول پلی استیشن ۵ خواهد شد. در جدیدترین اخبار اشاره شده است که سونی در نظر دارد بالاخره در ماه دسامبر (آذر - دی) پیش‌ رو این قابلیت را طی به‌روزرسانی به پلی استیشن ۵ اضافه کند

روبرت زون، خرده‌فروش و رئیس فروشگاه Value Electronics در آمریکا، به‌تازگی طی مصاحبه‌ای تأکید کرد که در ماه دسامبر ۲۰۲۱ تلویزیون‌های سونی فرم‌ور جدیدی دریافت خواهند کرد که منجر به پشتیبانی از تکنولوژی نرخ نوسازی متغیر خواهد شد:

تلویزیون‌های X900H، X90، X95 و همچنین تمام مدل‌های سال ۲۰۲۱ سونی در ماه دسامبر (آذر - دی) بالاخره میزبان پشتیبانی از قابلیت مورد انتظار VRR خواهند شد.

این موضوع باعث شده است احتمال اضافه شدن این قابلیت به کنسول نسل نهمی سونی در همین بازه زمانی بیش از هر زمان دیگری شود. 

تا این لحظه سونی به‌صورت رسمی تاریخ اضافه شدن این قابلیت به کنسول PS5 را تأیید نکرده است؛ اما به اعتقاد بسیاری، ژاپنی‌ها منتظر پایان سال میلادی و انتشار هم‌زمان آپدیت نرخ نوسازی متغیر پلی استیشن ۵ با تلویزیون‌های خود هستند.

به نظر شما آیا سونی با آوردن نرخ نوسازی متغیر به پلی استیشن ۵ می‌تواند تجربه بهتری برای گیمرها به ارمغان بیاورد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات