پلی استیشن 5 رکورد سرعت فروش کنسول‌های سونی را شکست

پنج‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی رسما تأیید کرد که مدتی قبل فروش کنسول پلی استیشن 5 از ۱۰ میلیون دستگاه فراتر رفت. PS5 درحقیقت پرسرعت‌ترین فروش در تاریخ کنسول‌های سونی را دارد.
تبلیغات

بلاگ رسمی بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی تأیید کرد که تا امروز بیشتر از ۱۰ میلیون کنسول PS5 فروخته شده‌اند. براساس آمار رسمی، حالا بی‌شک می‌دانیم که پلی استیشن 5 همچنان سریع‌تر از هر کنسول دیگر ساخت سونی می‌فروشد. این موفقیت مالی بزرگ ۱۸ جولای (۲۷ تیر) حاصل شد و سونی می‌گوید نمی‌توانست بیشتر از حالت فعلی از مشاهده واکنش هیجان‌انگیز طرفدارها خوشحال باشد.

ورونیکا راجرز، رئیس تیم تجارت جهانی سونی می‌نویسد: «هنگام فشار‌آوردن به محدودیت‌های تولید و ارائه کنسول در جنگ با پاندمی جهانی، ما افتخار می‌کنیم که تجربه گیمینگی ارائه دادیم که بازیکنان حاضر در نقاط مختلف دنیا را سرگرم خود گرده است. همه افراد فعال در SIE تمام تلاششان را می‌کنند تا تجربه ارائه‌شده در پلی استیشن بهتر از همیشه شود.»

او تیم‌های سازنده فناوری‌های به‌کار‌رفته در ساخت کنسول همچون SSD بسیار پرسرعت و صدای سه‌بعدی درگیرکننده و دوال‌سنس را ستایش می‌کند و از موفقیت فوق‌العاده بازی‌های ارائه‌شده PS Studios می‌گوید. همچنین، راجرز توضیح می‌دهد که این اوج‌گیری استودیوهای پلی استیشن با عرضه بازی God of War استودیو سانتا مونیکا و بازی Gran Turismo 7 استودیو پولیفانی دیجیتال و بازی Horizon Forbidden استودیو گوریلا گیمز ادامه خواهد یافت.

جیم رایان، مدیر برند پلی استیشن شرکت سونی نشسته روی صندلی در فضای آرام حیاط

همان‌گونه که جیم رایان در مصاحبه با رسانه گیمزاینداستری گفت، سونی همچنان به تلاش بیشتر و بیشتر برای ساخت کنسول PS5 و رساندن آن به کشورهای مختلف ادامه خواهد داد. راجرز درپایان این خبر رسمی می‌نویسد: «به تمام گیمرهایی که در هر نقطه‌ای از دنیا در این سفر با ما همراه شده‌اند، می‌گویم متعهدیم که مطمئن شویم پلی استیشن سونی بهترین پلتفرم برای بازی‌کردن است. متشکرم.» پلی استیشن 5 سونی حدودا یک ماه سریع‌تر از پلی استیشن 4 توانست به بیشتر از ۱۰ میلیون کنسول فروش برسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات