نمایش دموی آنریل انجین 5 روی ایکس باکس سری ایکس

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
استودیوی کوالیشن دو دمو با هدف نمایش قابلیت‌های آنریل‌ انجین ۵ روی کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر کرد.
تبلیغات

سال گذشته با نمایش دموی فنیِ آنریل انجین ۵ روی پلی استیشن 5، گیمرها توانستند چشم‌اندازی از جلوه‌های دیداری نهمین نسل از ویدیوگیم را در کنسول سونی ببینند. حالا بعد از یک سال، نوبت به مایکروسافت و استودیوی کوالیشن رسیده است تا با خروجی گرفتن از Unreal Engine 5 روی قدرتمندترین کنسول موجود یعنی ایکس باکس سری ایکس، خودی نشان بدهند!

تیم کوالیشن که طی سالیان اخیر با ساخت بازی‌های سری Gears of War بین گیمرها شناخته می‌شود، دو ویدیوی مختلف از اجرا و نمایش خروجیِ آنریل انجین ۵ روی ایکس‌ باکس سری ایکس منتشر کرده است. اولین ویدئو، یک دموی فنی با نام «آلفا پوینت» است و مثل همان دمو که سال گذشته روی پلی استیشن 5 نمایش داده شد، منطقه‌ای کوهستانی و غارمانند را نمایش می‌دهد که تابش نور سفید و طلایی خورشید روی ساختارش، یک فضای چشم‌نواز پدیده آورده است.

دانلود از آپارات

دومین دمو به‌ نمایش رندر شدن صورت و بدن یک کاراکتر، با تمام لباس‌ها و تجهیزاتش می‌پردازد. جزئیات پوست، مو، نحوه‌ی بازتاب نور از پوست صورت و بدن در کنار جزئیات لباسی که این کاراکتر بر تن دارد، تصویرهایی چشم‌گیر و واقعا جذاب ساخته‌اند.

دانلود از آپارات

هر دوی این ویدیوها بر اساس دسترسی زودهنگام (Early Access) کوالیشن به آنریل انجین 5، روی یک ایکس باکس سری ایکس اجرا و نمایش داده شده‌اند. به‌ نظر می‌رسد پروژه‌ی بعدی تیم کوالیشن، دنباله‌ای بر مجموعه‌ی Gears باشد؛ اما بر اساس شایعات منتشرشده، کوالیشن ممکن است در حال ساخت یک بازی متفاوت نیز باشد. کوالیشن مدتی پیش رسما اعلام کرد که تمامی پروژه‌های آینده این استودیو با موتور گرافیکی آنریل انجین ۵ تولید خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات