نینتندو برنامه‌ای برای عرضه نسخه دیگری از سوییچ ندارد

سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نینتندو اخیرا به‌صورت رسمی اعلام کرد که نینتندو سوییچ OLED تنها نسخه در دست ساخت این کنسول است و خبری از نسخه جدید دیگری نخواهد بود.
تبلیغات

مدت‌ها است شایعات و حرف‌وحدیث‌های فراوانی در مورد نسخه‌ی پیشرفته‌تر از لحاظ سخت‌افزاری برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ مطرح شده بود؛ اما نینتندو با معرفی کنسول نینتندو سوییچ OLED به‌نوعی تمام این شایعات را تکذیب کرد. 

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، حدود دو هفته پیش بود که نینتندو از جدیدترین نسخه کنسول موفق سوییچ پرده‌برداری کرد. این کنسول که با عنوان نینتندو سوییچ OLED معرفی شده است، برخلاف شایعات متعدد درواقع تنها یک به‌روزرسانی از صفحه‌نمایش نسخه پایه و تغییرات جزئی در طراحی آن محسوب می‌شود. 

اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش نینتندو با انتشار بیانیه‌ای آب پاکی را روی دست اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی و گیمرها ریخت و به‌صراحت اعلام کرد که تنها نسخه در دست ساخت از سوییچ، کنسول نینتندو سوییچ OLED است و نینتندو برنامه‌ای برای عرضه نسخه دیگری از این کنسول ندارد.

پیش‌تر حتی بلومبرگ نیز با اشاره به یک پردازنده بهبودیافته و امکان تجربه بازی‌ها با رزولوشن 4K، به‌نوعی جزییات و اطلاعات تکمیلی و دقیق‌تری از  کنسول نینتندو سوییچ پرو ارائه کرده بود؛ اما نینتندو به‌صورت رسمی گزارش بلومبرگ را تکذیب و اعلام کرد که این اطلاعات نادرست بوده‌اند.

باید منتظر ماند و دید آیا در آینده می‌توان شاهد معرفی و عرضه نسخه ارتقا یافته کنسول نینتندو سوییچ باشیم یا نینتندو برنامه‌ای برای عرضه این نسخه از کنسول محبوب خود ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات