سونی برای ارائه‌ی گیم‌پلی God of War 2 در رویداد پلی استیشن آماده می‌شود

یک‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در صورت صحت داشتن شایعات، سونی برای ارائه‌ی اولین نمایش از گیم‌پلی نسخه‌ی جدید بازی God of War در رویداد پیش روی پلی استیشن آماده می‌شود.
تبلیغات

یکی از موفق‌ترین عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ را می‌توان بازی خدای جنگ (God of War) دانست که نه‌تنها توانست امتیازات خوبی از منتقدان بگیرد، بلکه فروش قابل توجهی داشت. حال به نظر می‌رسد باید برای انتشار اطلاعات بیشتر از نسخه‌ی بعدی بازی خدای جنگ آماده شویم.

اگر از طرفداران آثار پلی استیشن مخصوصاً سری خدای جنگ  باشید، در جریان هستید که استودیوی سانتا مونیکا در حال توسعه نسخه جدید این مجموعه است؛ اثری که در آخرین رویداد پلی استیشن با نمایش یک تیزر کوتاه به‌صورت رسمی معرفی شد. این نسخه که گفته می‌شود God of War: Ragnarok نام دارد، قرار است در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه شود. 

طبق گزارش Gaminggroute، یکی از اینسایدرها در توییتر ادعا کرده است که در جریان رویداد آینده پلی استیشن سونی از گیم‌پلی قسمت جدید بازی God of War رونمایی خواهد کرد. این اینسایدر به‌تازگی مدعی شده که ساکر پانچ در حال ساخت بازی Ghost of Ikishima، بسته الحاقی داستانی Ghost of Tsushima (اثری شبیه به دو بازی Lost Legacy و Miles Morales) است. نکته قابل‌ توجه اینکه قرار است در جریان رویداد احتمالی Playstation Experience که بر اساس شایعات در تاریخ ۱۷ تیرماه (هشت جولای) برگزار خواهد شد، بازی Ghost of Ikishima نیز معرفی شود.

مقاله‌های مرتبط:

    احتمالا از این موضوع مطلع هستید که پلی استیشن در حال حاضر ۲۵ پروژه انحصاری در دست ساخت دارد. پیش‌بینی می‌شود احتمالا آثاری چون Death Stranding’s Director’s Cut،اGod of War 2،اGhost of Ikishima،اThe Last of Us Remake یا پروژه جدید چندنفره استودیوی ناتی داگ در مراسم آینده پلی استیشن حضور داشته باشند.

    البته نباید فراموش کرد که تمام این صحبت‌ها، شایعات و احتمالات است و تا زمان تأیید رسمی سونی نمی‌توان با اطمینان از صحت و درستی آن‌ها صحبت کرد. حال نوبت شما است تا پیش‌بینی‌های خود را از بازی‌هایی که در رویداد سونی و پلی استیشن حضور خواهند داشت، با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات