توییچ در زمینه‌ی آمار تماشای محتوا رکورد زد

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها؛ توییچ توانسته است برای بار چهارم در سال ۲۰۲۱، رکوردی در زمینه‌ی آمار تماشای محتوا ثبت کند.
تبلیغات

در میان پلتفرم‌های مختلف استریم محتوا می‌توان توییچ را یکی از محبوب‌ترین‌ها دانست؛ پلتفرمی که بیشتر برای استریم محتوای مرتبط با حوزه‌ی بازی‌ ویدئویی شناخته می‌شود؛ اما توییچ شرایطی فراهم کرده است که تولیدکنندگان محتوا در زمینه‌های مختلف بتوانند استعداد و خلاقیت خود را در موضوعاتی غیر از بازی‌ ویدئویی با دیگران به اشتراک بگذارند. توییچ همیشه تلاش کرده است که پلتفرم شماره یک برای استریمرهای محتوا باشد. به گزارش TheGamer، این پلتفرم برای چهارمین بار در سال ۲۰۲۱ توانسته است رکورد قبلی خود را از نظر آمار تماشای محتوا بشکند که نشان می‌دهد در مدت کوتاهی توانسته است محبوبیت خود را در میان کاربران به طرز چشمگیری افزایش بدهد.

آماری در همین راستا منتشر شده است که ۱۰ دسته‌ یا بازی برتر توییچ را در ماه می (اردیبهشت - خرداد) از نظر تعداد ساعات تماشا فهرست کرده که البته در آن اطلاعات جالبی دیده می‌شود. همان‌طور که در عکس زیر مشخص است، دسته‌ی Just Chatting (ویدئوهایی که استریمر در آن راجع‌ به مسائل مختلف صحبت می‌کند) از لحاظ تعداد ساعات تماشا در رتبه‌ی اول قرار دارد. در رتبه‌های دوم و سوم GTA 5 و League of Legends را داریم که توانسته‌اند محبوبیت خود را در میان سه دسته‌ی برتر توییچ همچنان حفظ کنند. نکته‌ی جالب اینجا است که ساعات تماشای ویدئوهای مربوط به بازی League of Legends با ۱۱ درصد رشد نسبت به ماه قبل، به ۱۶۸ میلیون ساعت رسیده؛ ولی باز هم نتوانسته است بالاتر از GTA V با ۲۵۰ میلیون ساعت قرار بگیرد.

فهرست محتوای پربازدید در توییچ

در رتبه‌‌ی چهارم بازی Valorant را داریم که تماشای استریم‌هایش نسبت به ماه گذشته، ۱۹ درصد افزایش پیدا کرده و به ۹۵ میلیون ساعت رسیده است. Call of Duty: Warzone، اFortnite، اCounter-Strike: Global Offensive، اMinecraft، اApex Legends و Resident Evil Village پربیننده‌ترین بازی‌های ماه می پلتفرم توییچ بوده‌اند. نکته‌ی دیگر درباره‌ی Apex Legends است که نسبت به ماه قبل، رشد فوق‌العاده ۳۳ درصدی را از نظر جذب بیننده تجربه کرده و استریم‌هایش در ماه می ۶۱ میلیون ساعت در توییچ دیده شده است. کاربران توییچ در ماه می درکل ۲٫۲ میلیارد ساعت محتوا روی این شبکه تماشا کرده‌اند.

مقاله‌های مرتبط:

    محبوب‌ترین استریمر توییچ xQcOW است که به خاطر استریم GTA 5 شهرت دارد و ویدئوهایش در ماه می ۳۹ میلیون ساعت دیده شده است. در مقام بعدی Gaules قرار دارد که از بازی کانتر استریم می‌گذارد و کاربران توییچ ۱۵ میلیون ساعت محتوای او را تماشا کرده‌اند.

    البته توییچ تنها به خاطر رکوردشکنی‌هایش در این چند وقت سرخط اخبار نشده است. مثلاً خبر آمده که استریمرهای معروفی چون Amouranth و Indiefoxx نوع خاصی از محتوای ASMR (ویدئوهایی که به قصد تمدد اعصاب تماشاگران تولید می‌شوند) استریم کرده بودند که حاوی موارد غیر اخلاقی بوده و به همین خاطر از توییچ بن شده‌اند. علاوه بر این، برخی استریمرهای توییچ از موسیقی‌های دارای کپی‌رایت به‌عنوان پس‌زمینه‌ی استریمشان استفاده می‌کنند و نهاد ناظر بر قانون کپی‌رایت در اینترنت (DMCA) چند باری دست به کار شده و ویدئوهای تولید‌شده در این پلتفرم را به دلیل نقض این قانون حذف کرده است.

    نظر شما کاربران زومیت درباره‌ی افزایش محبوبیت توییچ چیست؟ نظر خود را درباره‌ی این پلتفرم و استریم‌هایی که در آن تماشا می‌کنید، با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات