خدمات شخصی‌سازی کنترلر برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت نوعی خرید معرفی کرده است که به کمک آن، کاربر می‌تواند دسته بازی کنسول ایکس باکس سری ایکس را با توجه به سلیقه خود شخصی‌سازی کند و سپس سفارش بدهد.
تبلیغات

در سال ۲۰۱۶ مایکروسافت خدماتی جهت شخصی‌سازی کنترلر معرفی کرد که ایکس باکس دیزاین لب (Xbox Design Lab) نام داشت. این سرویس ردموندی‌ها به دارندگان کنسول‌ خانگی ایکس باکس اجازه می‌دهد دسته بازی کنسول دلخواهشان را با توجه به گزینه‌های موجود، شخصی‌سازی کنند که شامل موارد مختلف از جمله ترکیب رنگ‌ها، دکمه‌ها و موارد دیگر می‌شود.

مایکروسافت ارائه این سرویس را کمی قبل از عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی خود در سال گذشته موقتا به حالت تعلیق درآورد؛ اما TheVerge گزارش می‌دهد که مایکروسافت، خدمات ایکس باکس دیزاین لب را این بار برای کنترلر ایکس باکس سری ایکس در دسترس گیمرها قرار داده‌ است. ویدئویی نیز برای بازگشت این سرویس منتشر شده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدئو از آپارات

خدمات ایکس باکس دیزاین لب از دیروز تنها برای کاربران ایکس باکس در ایالات متحده، کانادا و کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفته و قیمت هر کنترلر شخصی‌سازی‌شده ۶۹٫۹۹ دلار است. گزینه‌های شخصی‌سازی‌ تنوع بسیار بالایی دارند و افراد می‌توانند از میان میلیون‌ها ترکیب رنگ انتخاب کنند. همچنین می‌توان تقریبا هر بخشی از کنترلر را مانند بامپرها، تریگرها و دی‌پد، مطابق سلیقه‌ی خود شخصی‌سازی کرد؛ حتی گزینه‌هایی برای تغییر دکمه‌ها موجود است. علاوه بر موارد ذکرشده، کاربران در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار بیشتر نوشته‌هایی روی کنترلر خود حک کنند. البته خدمات ایکس باکس دیزاین لب هنوز برای کنترلر الیت ایکس باکس در دسترس نیست.

مقاله‌های مرتبط:

    خدمات جدید ایکس باکس دیزاین لب بر اساس کنترلر ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس است که البته نسبت به کنترلر ایکس باکس وان تغییراتی جزئی از نظر طراحی به خود دیده است. برای مثال، مایکروسافت سعی کرده شکل کنترلرهای جدید خود را طوری طراحی کنند که با دستِ «طیف وسیع‌تری از مردم» سازگاری داشته باشد. همچنین آن‌ها دی‌پد کنترلر را بازطراحی و یک دکمه‌ی اختصاصی برای به اشتراک‌گذاری محتوا به آن اضافه کرده‌اند.

    نظر شما کاربران زومیت در این خصوص چیست؟ اگر می‌توانستید از این سرویس استفاده کنید، دوست داشتید کنترلر کنسولتان دارای چه ترکیب‌ رنگی باشد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات