سونی برای برگزاری رویداد اختصاصی طی هفته‌های آینده آماده می‌شود

سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
بر اساس گزارش‌ها، سونی می‌خواهد طی کنفرانس خبری، آخرین برنامه‌های خود برای کنسول خانگی پلی استیشن 5 به همراه معرفی عناوین انحصاری بیشتر را ارائه بدهد.
تبلیغات

رویداد E3 2021 در جریان است و شاهد حضور ناشران بزرگ و استودیوهای مختلف در زمینه‌ی تولید بازی‌های ویدئویی هستیم که آخرین دستاوردهای خود را برای علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارند. پس از اینکه رویداد E3 در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد، بسیاری از شرکت‌ها به‌صورت مستقل، کنفرانس خبری خود را برای معرفی آخرین بازی‌های در دست تولیدشان برگزار کردند.

مسئولان برگزاری E3 اعلام کرده‌اند که این رویداد در سال ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد؛ اما شایعاتی وجود داشت که برخی از شرکت‌ها و ناشران بزرگ در حوزه‌ی بازی‌ ویدئویی همچنان از حضور در رویداد E3 امتناع خواهند کرد. یکی از این شرکت‌ها سونی بود که البته گفته می‌شود سران شرکت ژاپنی برنامه‌های دیگری در سر دارند. در واقع سونی در نظر دارد رویدادی جداگانه طی هفته‌های آینده برگزار کند و به معرفی جدیدترین عناوین انحصاری و توضیح بیشتر برای عناوین معرفی‌شده برای کنسول خانگی پلی استیشن ۵ بپردازد.

چنین اتفاقی در حالی رخ می‌دهد که طبق گزارش Gamingbolt، اکثر ناشرهای مطرح در صنعت بازی‌ ویدئویی مانند یوبی‌سافت، اسکوئر انیکس، مایکروسافت و کپ کام کنفرانس خبری در جریان E3 2021 داشته‌اند و انتظار می‌‌رود نینتندو، بندای نامکو و EA نیز تا انتهای رویداد E3 به معرفی آخرین دستاوردهای خود بپردازند. به‌نوعی می‌توان گفت اکثر شرکت‌های بزرگ صنعت بازی گرد هم آمده‌اند تا طرفداران را از برنامه‌های آینده‌ی خود مطلع کنند؛ اما سونی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های این فهرست، برای سومین سال متوالی است که در E3 حضور ندارد.

Navtra از اینسایدرهای مشهور پلی استیشن در ResetEra که سابقه‌ی انتشار اطلاعات موثقی مانند معرفی بازی‌های Death Stranding: Director’s Cut یا Stranger of Paradise Final Fantasy Origin را دارد، به احتمال برگزاری رویداد اختصاصی پلی استیشن طی هفته‌‌های آینده اشاره کرده و گفته است یکی از اتفاقات مهم رویداد، نمایش گیم‌پلی Final Fantasy 16 خواهد بود.

مقاله‌های مرتبط:

     بازی‌های انحصاری دیگری هم وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان نامزدهای حضور در این مراسم احتمالی مطرح شوند. از بازی‌های مورد انتظاری مانند God of War: Ragnarok گرفته تا نام‌هایی همچون Gran Turismo 7،Horizon Forbidden West و Forspoken می‌توانند بخشی از رویداد پیش روی سونی را تشکیل بدهند. ضمناً در زمان معرفی نسخه Death Stranding: Director’s Cut وعده‌ی انتشار اطلاعات بیشتر در هفته‌های آینده داده شده بود که می‌تواند در رویداد سونی به علاقه‌مندان ارائه شود.

    در گزارشی دیگر آمده است که عمران خان، از خبرنگاران و اینسایدرهای شناخته‌شده دنیای بازی نیز در استریم جدید کانال Fanbyte Media در توییچ، درباره بازی‌های هیجان‌انگیز و مهمی که به‌زودی برای کنسول نسل نهمی سونی معرفی خواهد شد، صحبت کرده است. بر اساس گفته‌های ژورنالیست نشریه Kinda Funny، این بازی‌ها نه‌تنها طرفدارانی که منتظر بازی‌های بیشتر برای کنسول PS5 بودند راضی می‌کند، بلکه یک تجربه واقعی از آنچه از نسل جدید کنسول‌های بازی انتظار می‌رود برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد. 

    می‌توانید آخرین اخبار بازی‌های ویدئویی و تمامی اتفاقات و حواشی رویداد E3 2021 را در زومجی دنبال کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات