زمان برگزاری کنفرانس مشترک بتسدا و مایکروسافت در رویداد E3 مشخص شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت با اعلام اینکه کنفرانس خبری مشترک این شرکت و بتسدا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود، ساعت و روز شروع آن را مشخص کرد.
تبلیغات

چندی پیش سران شرکت مایکروسافت در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفتند که در نظر دارند طی رویداد E3 2021 کنفرانس خبری مشترکی را همراه‌با اعضای مهم شرکت بتسدا اجرا کنند. درواقع ردموندی‌ها در نظر دارند تمامی اتفاقات مهم مرتبط با استودیوهای ایکس باکس و زیرمجموعه‌های آن را به‌صورت پکیجی کامل در اختیار علاقه‌مندان و طرفداران کنسول‌های خانگی مایکروسافت قرار دهند.

حال، سایت خبری Gematsu گزارش می‌دهد که ساعت و روز برگزاری کنفرانس نیز مشخص شده است. در گزارش آمده که راس ساعت ۲۱:۳۰ روز یکشنبه، ۱۳ ژوئن (۲۳ خرداد) می‌توانید مشغول تماشای کنفرانس آنلاین ایکس باکس شوید که بازی‌های بتسدا هم در آن حضور دارند. زیرا بتسدا حالا بخشی از استودیوهای فرست-پارتی (انحصاری/اختصاصی) ایکس باکس مایکروسافت است. همچنین می‌دانیم که این رویداد دیجیتالی آنلاین که هم‌زمان بخشی از E3 2021 و سامر گیم فست به شمار می‌آید، حدودا ۹۰ دقیقه زمان می‌برد.

تیزر کنفرانس خبری بتسدا و مایکروسافت

مایکروسافت در توصیف اخبار بازی و نمایش‌های این رویداد می‌نویسد: «همه‌ی اطلاعاتی که شما می‌خواهید راجع به لاین‌آپ حماسی بازی‌های بتسدا و ایکس باکس کسب کنید، بازی‌های معرکه‌ای که در تعطیلات پیش‌رو برای ایکس باکس عرضه می‌شوند و بازی‌هایی که به ایکس باکس گیم پس می‌آیند». همچنین باتوجه‌به وجود عبارت World Premiere در متن رسمی بلاگ ایکس باکس می‌فهمیم که باید انتظار رونمایی از بازی‌های جدید و معرفی‌نشده تا به امروز را نیز داشته باشیم.

مقاله‌های مرتبط:

    بدون شک طرفدارهای ایکس باکس منتظر تماشای زنده‌ی رویداد مورد بحث هستند و باتوجه‌به تصویر رسمی منتشرشده برای آن، برای تریلرهای جدید استارفیلد و هیلو اینفینیت ثانیه‌شماری می‌کنند. جدیدترن اخبار بازی‌های ویدئویی، فیلم و سریال را از زومجی دنبال کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات