آپدیت پلی استیشن 5 برای بهبود عملکرد سیستم‌ عامل منتشر شد

چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌روزرسانی پلی استیشن 5 تغییراتی در رابط کاربری کنسول بازی سونی ایجاد و به بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل آن کمک می‌کند.
تبلیغات

پنج ماه است که کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن ۵ به بازار راه پیدا کرده و توانسته است فروش مطلوبی به همراه داشته باشد؛ اما هر دستگاهی به دریافت آپدیت‌های مداوم برای بهبود عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیاز دارد و پلی استیشن ۵ سونی مشمول این امر می‌شود.

اگر اخبار پلی استیشن ۵ را دنبال کرده باشید، آگاه هستید که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آپدیت‌های ارائه‌شده برای کاربران PS5 حدود دو هفته پیش در دسترس قرار گرفت؛ آپدیتی که باعث شد گیمرها بتوانند فایل‌های بازی‌ خود را روی هارد اکسترنال نیز ذخیره کنند.

در جدیدترین اخبار بازی، پس از گذشت زمان نسبتاً کوتاهی از انتشار آخرین به‌روزرسانی، سونی ساعاتی پیش آپدیتی برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر کرد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، این به‌روزرسانی (نسخه ۳۰-۲۱.۰۱) با حجم ۹۰۲٫۳ مگابایت، برخلاف آپدیت گذشته تغییرات گسترده‌ای به همراه نخواهد داشت.

مقاله‌های مرتبط:

    سونی بهبود عملکرد کلی سیستم‌عامل پلی استیشن ۵ را دلیل انتشار این به‌روزرسانی اعلام کرده است. با این حساب، دور از انتظار نیست که تغییرات ایجادشده در رابط کاربری بسیار جزئی باشد.

    اگر کنسول پلی استیشن ۵ خود را به نسخهٔ جدید به‌روزرسانی کرده‌اید، لطفاً نظرتان را با ما و دیگر اعضای زومیت در میان بگذارید که آیا از آپدیت جدید پلی استیشن ۵ راضی هستید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات