مشکل قطع اتصال کنترلر ایکس باکس سری ایکس برطرف شد

شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت می‌گوید به‌روزرسانی ایکس باکس، بسیاری از مشکلاتی که کاربران در مورد قطع اتصال کنترلر ایکس باکس سری ایکس گزارش کرده بودند رفع می‌کند.
تبلیغات

مایکروسافت اوایل هفته‌ی گذشته به‌روزرسانی دیگری برای ایکس باکس منتشر کرد که گزینه‌ی فعال‌سازی Auto HDR و FPS Boost را به کنسول‌‌های جدید می‌آورد و بهبودهایی در راستای پشتیبانی بهتر از هدست بی‌سیم ایکس باکس اعمال می‌کند.

مشخصه‌ی مهم دیگری در این به‌روزرسانی ایکس باکس وجود دارد که در توضیحات رسمی به آن اشاره نشده است: این به‌روزرسانی «بسیاری از» مشکلات اتصال کنترلر ایکس باکس سری ایکس را که ناگهانی ظاهر شده بودند برطرف می‌کند.

براساس گزارش ورج، جیسون رونالد، از اعضای تیم ایکس باکس، در توییت جدیدی نوشته است: «این هفته اخبار زیادی درباره‌ی ایکس باکس منتشر شد؛ اما اگر حواستان نبوده، بهتر است بدانید دیروز به‌روزرسانی سیستمی ماه مارس ایکس باکس مربوط را منتشر کردیم. این به‌روزرسانی افزون ‌بر قابلیت‌های جدید، بسیاری از مشکلات اتصال کنترلر را که گیمرها گزارش کرده بودند برطرف می‌کند.»

مقاله‌های مرتبط:

    تنها چند روز پس از عرضه‌ی رسمی ایکس باکس سری ایکس، گیمرها نخستین گزارش‌ها در مورد قطع اتصال کنترلر را منتشر کردند که تعداد زیادی از آن‌ها را می‌توانید در ترد ۸۹ صفحه‌ای انجمن پشتیبانی مایکروسافت مشاهده کنید. در نخستین ماه  سال جاری میلادی، مایکروسافت اعلام کرد از مشکلات باخبر است و فایل برطرف‌کننده‌ی این مشکلات «در یکی از به‌روزرسانی آینده» در دسترس قرار می‌گیرد. 

    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات