آپدیت پلی استیشن 4 با محوریت رابط کاربری، وارد مرحله بتا شد

شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی فاز بتای آپدیت 8.50 پلی استیشن 4 را شروع کرده است و انتظار می‌رود پس از آن، شاهد انتشار نسخهٔ اصلی آپدیت برای کنسول نسل هشتمی سونی باشیم.
تبلیغات

بر اساس گزارش‌ها، سونی نسخهٔ آزمایشی آپدیت ۸.۵۰ پلی استیشن ۴ را در اختیار افراد منتخب قرار داده است تا امکان ارزیابی امکانات جدید رابط کاربری را داشته باشند. VG247 در گزارشی نقل می‌کند که این آپدیت حاوی مواردی برای بهبود عملکرد رابط کاربری کنسول نسل هشتمی سونی است و البته بخش Playstation Communities نیز از دسترس کاربران خارج می‌شود.

هنوز مشخص نیست که آیا بخش ذکرشده برای نسخهٔ بتا حذف شده است یا در نسخه اصلی نیز بخش Playstation Communities از دسترس کاربران خارج خواهد بود. یکی از امکاناتی که همراه‌با این آپدیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، امکان فعال یا غیرفعال کردن اعلان دریافتی از گروه‌هایی است که کاربر در عضویت آن‌ها قرار دارد. تا پیش از این، این ویژگی به‌صورت کلی قرار داشت و کاربر نمی‌توانست اعلان مخصوص برای گروه‌ها را غیرفعال یا فعال کند. همچنین کاربر در صفحه‌ٔ Game Session با استفاده از گزینهٔ Request to Join می‌تواند از صاحب Session درخواست کند که به بازی آن‌ها ملحق شود.

از دیگر ویژگی‌های این آپدیت می‌توان به افزایش حریم خصوصی اشاره کرد. اگر بازی را به‌صورت پنهان درآورید، سایر کاربران دیگر قادر به دیدن شما هنگام تجربهٔ آن بازی خاص نخواهند بود.

مقاله‌های مرتبط:

    آپدیت 8.0 پلی استیشن 4 آخرین به‌روزرسانی بزرگ این کنسول بود که چند ماه پیش منتشر شد و تغییرات نسبتا مهمی به همراه داشت؛ از جمله ادغام بخش Party و Messages، سیستم ورود دومرحله‌ای بهبود‌یافته و آواتارهای رایگان جدید. در ماه دسامبر گذشته نیز شاهد انتشار آپدیت 8.03 بودیم که علاوه ‌بر بهبود پایداری سیستم‌عامل، قابلیت غیرفعال کردن صدای Game Chat را به پلی استیشن 4 اضافه می‌کرد.

    نظر شما کاربران زومیت در خصوص این تغییرات چیست؟ نظرات خود را درصورت تمایل، با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. آخرین اخبار بازی را از زومجی دنبال کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات