اپلیکیشن ضبط بازی ویدئویی GameOn برای iOS منتشر شد

چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
آمازون GameOn را برای iOS عرضه کرد. کاربرد این اپلیکیشن که برای اندروید هم عرضه شده، ضبط ویدئوی کوتاه‌مدت از بازی‌ ویدئویی است.
تبلیغات

در ماه نوامبر آمازون اپلیکیشن GameOn را برای تهیه کلیپ‌ کوتاه از بازی‌های موبایل پلتفرم‌ اندروید معرفی کرد. به گزارش انگجت، نسخه iOS اپلیکیشن GameOn هم بالاخره عرضه شده است. اگر از آیفون یا آیپد استفاده می‌کنید، می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید.

اپلیکیشن GameOn اکنون با بیش از ۱۰۰۰ بازی موبایل سازگار است که از بین آن‌ها می‌توان به پابجی موبایل و Crossy Road 2 اشاره کرد و به‌تازگی پشتیبانی از بازی Final Fantasy Brave Exvius به این اپلیکیشن اضافه شده است. با GameOn می‌توانید ویدئوی کوتاه بین ۳۰ ثانیه تا ۵ دقیقه ضبط و آن را در اپلیکیشن ویرایش و توضیحات مختلف به آن اضافه کنید. امکان اضافه کردن واکنش خود را هم به این ویدئوها خواهید داشت.

این اپلیکیشن برای تهیه راهنمای قدم‌ به قدم بازی‌ها و ضبط صحنه‌های جذاب مناسب است. در محیط اپلیکیشن می‌توانید ویدئوهای دیگر کاربران را مشاهده کنید و امکان به اشتراک‌ گذاشتن این ویدئوها در شبکه‌های اجتماعی هم وجود دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات