شرکتی که در ازای یک سال بازی‌کردن، ۴۱ هزار دلار پول به شما می‌دهد

چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت تازه‌تأسیس بریتانیایی می‌گوید به‌دنبال گیمری می‌گردد که روی «قوی‌ترین رایانه‌ی دنیا» بازی کند و در ازای انجام این کار برای ۱۲ ماه، حدودا ۴۱ هزار دلار پول دریافت کند.
تبلیغات

به انجام بازی‌های ویدئویی روی پلتفرم پی سی بسیار علاقه‌مندید؟ تمایل دارید برای انجام بازی‌های ویدئویی سالانه ۴۱ هزار دلار پول دریافت کنید؟‌ این جمله قطعا باورپذیر به‌نظر نمی‌رسد؛ اما ظاهرا یکی از تولیدکنندگان سیستم در بریتانیا چنین پیشنهادی ارائه داده است. این تولیدکننده‌ی سیستم به‌دنبال گیمری می‌گردد که واحد «تجربه‌ی کاربری بسیار قدرتمند» (Overpowered User Experience) شرکت را به‌دست بگیرد.

براساس گزارش خبرگزاری تک‌اسپات به‌نقل از پی سی گیمر، OPSYS شرکت جدیدی است که به‌تازگی در شهر استاک‌پورت بریتانیا بنیان‌گذاری شده است. این شرکت به‌دنبال فردی می‌گردد که روی رایانه‌هایش بازی کند. طبق اعلام تک‌اسپات، فردی که برای این کار ۱۲ ماه استخدام می‌شود، ۳۰ هزار پوند (تقریبا ۴۱ هزار دلار) دریافت می‌کند. این شرکت خطاب‌ به گیمرها می‌گوید به‌جای پرداخت ۳۰ هزار پوند به تبلیغ‌کنندگان به‌منظور انجام تبلیغات برای قدرتمندترین رایانه‌ها در دنیا، تصمیم گرفته است به گیمرها ۳۰ هزار پوند برای بازی‌کردن روی آن‌ها بپردازد. 

کلمات به‌کاررفته در بیانیه‌ی مطبوعاتی OPSYS امکان می‌دهد بفهمیم این شرکت واقعا چه هدفی دنبال می‌کند: «مخصوص معتادان به بازی. مهندس تجربه‌ی کاربری بسیار قدرتمند (Overpowered User Experience Engineer) نمی‌تواند کل روز به‌دنبال این باشد که گیمرها درباره‌ی چه موضوعی حرف می‌زنند. باید بدانید. بنابراین، اگر می‌توانید به‌‌سرعت درباره‌ی متا و میم‌ها و بهترین شیوه برای مینیماکس کردن مسیری فکر کنید که باید ازطریق آن ساده‌ترین پیروزی را به‌دست بیاورید، مخصوص این شغل هستید.»

اینکه ادعای OPSYS واقعی است یا حرکتی تبلیغاتی، به بحث نیاز دارد. OPSYS سابقه‌ی فعالیت چندانی ندارد و نمی‌توانیم با قطعیت از واقعی‌بودن موقعیت شغلی یادشده حرف بزنیم. علاقه‌مندان به این شغل تا ۹ آوریل ۲۰۲۱ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) ویدئویی ۶۰ ثانیه‌ای با هشتگ OPSYS در شبکه‌های اجتماعی توییتر یا اینستاگرام باید به‌اشتراک بگذارند و توضیح دهند که چرا شایسته‌ی انتخاب به‌عنوان مهندس Overpowered User Experience در شرکت OPSYS هستند.

فعلا مشخص نیست که شغل مذکور به‌جز بازی‌کردن شامل چه وظایف دیگری است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد انجام تبلیغات برای این شرکت یکی از پیش‌نیازها باشد. گیمری که در OPSYS استخدام می‌شود، دورکار فعالیت خواهد کرد و فعلا مطمئن نیستیم که این شغل به ساکنان بریتانیا محدود باشد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات