شایعه: پلی استیشن 5 در یک ماه بیش ‌از ۳ میلیون واحد فروش داشته است

چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارشی غیررسمی، سونی پس از گذشت یک ماه از عرضه پلی استیشن 5، توانسته ۳٫۴ میلیون واحد از این کنسول نسل نهمی را به فروش برساند.
تبلیغات

پس از هیاهو و سروصدای فراوان بالاخره کنسول‌های نسل نهم روانه بازار شدند. سونی و مایکروسافت با سیاست‌های متفاوت و با هدف جذب مخاطبان بیشترُ کنسول‌های جدید خود را با نام‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دادند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید با توجه‌ به شیوع ویروس کرونا این دو غول فناوری در تأمین نیازهای بازار آن‌طور که باید راضی‌کننده عمل نکردند و موجودی پلی استیشن 5 و ایکس باکس‌های جدید به‌سرعت و تنها پس از گذشت چند ساعت به ‌اتمام رسید.

مقاله‌های مرتبط:

    ساعاتی پیش دیجی‌تایمز گزارشی منتشر کرد که نشان می‌دهد مجموع فروش پلی استیشن 5 فراتر از انتظارات سونی بوده است. براساس اطلاعات غیررسمی منتشرشده،  در چهار هفته ابتدایی ۳٫۴ میلیون واحد از جدیدترین کنسول سونی به فروش  رسیده است. با استناد به گزارش این روزنامه، به‌ نظر می‌رسد باید PS5 را از این نظر موفق‌ترین کنسول پلی استیشن خطاب کنیم. قیمت PS5 و قیمت ایکس باکس سری ایکس در ایالات متحده ۴۹۹ دلار مشخص شده است.

    طبق اطلاعات در دسترسُ سونی با فراهم کردن نیازهای بازار در یک ماه آینده، توقع فروش حدود ۱۶ تا ۱۸ میلیون واحد پلی استیشن 5 در سال ۲۰۲۱ میلادی دارد. حال باید منتظر واکنش مدیران سونی ماند و دید آیا اطلاعات رسمی این اعداد و ارقام را تأیید می‌کنند یا خیر؟

    لطفا شما هم نظرات خود در این رابطه را با ما به اشتراک بگذارید.

    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات