نتایج بنچمارک سایبرپانک ۲۰۷۷ روی کارت‌های گرافیکی مختلف منتشر شد

چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در‌حال‌حاضر، هیچ لپ‌تاپی در بازار وجود ندارد که بتواند بازی سایبرپانک را با وضوح Full HD و Ray Tracing اجرا کند.
تبلیغات

درحالی‌که عملکرد بازی سایبرپانک روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان روان نیست، نسخه‌ی کامپیوتر آن شگفت‌انگیز ظاهر شده است. این بازی از معدود عنوان‌هایی به‌حساب می‌آید که می‌تواند نهایت قدرت بسیاری از کامپیوترهای مخصوص بازی با سخت‌افزارهای جدید را نشان دهد. بااین‌حال، هنوز بسیاری از کامپیوترهای موجود در بازار نمی‌توانند این بازی را روی نهایت کیفیت اجرا کنند. 

وب‌سایت نوت‌بوک چک به‌تازگی این بازی را روی سخت‌افزارهای مختلف اجرا کرده و به نتایج جالبی دست رسیده است. استودیو CD Projekt Red بازی را به‌گونه‌ای طراحی کرده که کاربران بتوانند تنظیمات مختلفی برای بازی در نظر بگیرند. به‌طور مثال، در زبانه‌ی ویدئو فقط شش مدل تنظیمات مشاهده می‌کنید؛ اما زبانه‌ی گرافیک بیش از سی مدل تنظیمات را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین، خود بازی هم از تنظیمات گرافیکی پیش‌فرضی بهره می‌برد که براساس توان سیستم بازی را اجرا می‌کند.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این بازی روی کارت‌های گرافیکی MX330 و MX350 و GTX 1050 بازی با وضوح 720p اجرا می‌شود. برای اجرای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با وضوح 1080p روی تنظیمات پایین، به کارت گرافیکی GTX 1650 Ti یا Radeon RX 5500M نیاز خواهید داشت. البته کارت گرافیکی GTX 1660 Ti می‌تواند این بازی را روی وضوح 1080p با تنظیمات متوسط اجرا کند. با کارت گرافیکی RTX 2060 هم می‌توانید بازی را با وضوح 1080p روی تنظیمات اولترا تجربه کنید. برای اجرای بازی روی وضوح 1440p باید کارت گرافیکی RTX 2080 داشته باشید که در این حالت، بازی با سرعت بیش از ۴۰ فریم‌بر‌ثانیه اجرا می‌شود.

در‌حال‌حاضر، هیچ لپ‌تاپی وجود ندارد که بتواند بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را با کیفیت 4K با نرخ نوسازی قابل‌بازی اجرا کند. برای اجرای این بازی با تنظیمات Ray Tracing هم هیچ لپ‌تاپی پیدا نمی‌شود؛ حتی روی وضوح 1080p هم نمی‌توانید این بازی را با Ray Tracing روی لپ‌تاپ تجربه کنید. همین موضوع باعث شده است اصلا نتوان به اجرای بازی روی کیفیت 4K با Ray Tracing فکر کرد. البته اجرای بازی با Ray Tracing و وضوح 4K روی بسیاری از کامپیوترهای دسکتاپ هم ممکن نیست. در‌ادامه، فهرست عملکرد بازی سایبرپانک روی کامپیوترها و لپ‌تاپ‌های مختلف را مشاهده کنید:

بنچمارک بازی سایبرپانک ۲۰۷۷
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات