آپدیت جدید کنسول پلی استیشن 5 عملکرد سیستم‌عامل را بهبود می‌بخشد

پنج‌شنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که از انتشار اولین به‌روزرسانی پلی استیشن 5 حدود هفت روز می‌گذرد، سونی آپدیت دیگری برای بهبود عملکرد سیستم‌عامل کنسول نسل نهمی خود عرضه کرده است.
تبلیغات

چند روزی از عرضه کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت می‌گذرد؛ کنسول‌هایی که پس از سال‌ها انتظار به بازار عرضه و همانند پیش‌بینی‌ها، تا اینجای کار موفق ظاهر شده‌اند. یکی از موضوعاتی که معمولا در سری‌ اول کنسول‌های جدید گریبان‌گیر مشتریان و کاربران می‌شود، وجود باگ‌ها و ناپایداری‌های نامتعارف در سیستم‌عامل یا سخت‌افزار آن‌ها است؛ مشکلاتی که شرکت سازنده معمولا با انتشار به‌روزرسانی‌ سعی در رفع و برطرف کردن آن‌ها دارد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که کنسول پلی استیشن 5 از این قاعده مستثنا نیست و حدود یک هفته پیش، اولین آپدیت این کنسول باهدف بهبود سیستم‌عامل آن منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سونی ساعاتی پیش به‌روزرسانی جدیدی باز هم با تمرکز روی بهبود عملکرد بخش نرم‌افزار پلی استیشن 5 دردسترس عموم قرار داد. این نسخه جدید همانند سری قبل با حجم ۸۶۸ مگابایت و بدون هیچ توضیح تکمیلی از جانب سونی منتشر شد.

مقاله‌های مرتبط:

    البته با وجود انتشار به‌روزرسانی‌های سریع و منظم، باید توجه داشته باشید که هنوز تمام مشکلات این کنسول از جمله کرش شدن دستگاه در زمان Rest Mode و مشکل و باگ دانلود بازی برطرف نشده است.

    حال باید منتظر و امیدوار ماند سونی طی روزهای آینده با آگاهی از مشکلات کاربران، تمام آن‌ها را به‌طور کامل رفع کند. اگر شما هم کنسول پلی استیشن 5 را تهیه کرده‌اید، لطفا تجربیات خود در این مدت‌زمان کوتاه را با ما به اشتراک بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات