سونی از اتمام موجودی پلی استیشن 5 خبر داد

یک‌شنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به گفته‌ی جیم رایان، مدیر برند پلی استیشن، تمامی دستگاه‌های پلی استیشن 5 که سونی تولید کرده، ‌اکنون به ‌فروش رفته‌ است.
تبلیغات

این‌طور که به ‌نظر می‌رسد، شمار در خور توجهی از علاقه‌مندان پلی استیشن 5 سونی موفق نشده‌اند این کنسول را خریداری کنند. طبق تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، جیم رایان در مصاحبه‌ای با رسانه‌ی روسی‌زبان TASS گفت: «تمام  موجودی پلی استیشن 5‌ که تولید کردیم به‌طور کامل فروش رفته است.»

مدتی پیش تعداد زیادی پلی استیشن 5 برای فروش به خرده‌فروشی‌ها عرضه شد؛ اما تمام موجودی آن‌ها در عرض صرفا چند دقیقه به ‌اتمام رسید. رئیس بخش پلی استیشن فاش کرده  است که آن‌ها کل سال جاری میلادی را صرف برنامه‌ریزی برای افزایش تقاضای پلی استیشن 5 کرده بودند و حالا باید به اندازه‌ی کافی از کنسول نسل نهمی‌ به بازار عرضه کنند تا این تقاضای روزافزون تأمین شود.

رایان می‎‌گوید: «همه‌ی موجودی پلی استیشن 5‌ فروش رفته است؛ تا آخرین دستگاه. من کل یک‌ سال گذشته را در تلاش بودم تا اطمینان حاصل کنم تقاضای کافی برای خرید پلی استیشن 5 وجود خواهد داشت. حالا باتوجه‌به مسئولیت‌هایم به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی پلی استیشن، حتی بیشتر از قبل تلاش می‌کنم تا با افزایش عرضه‌ی‌ پلی استیشن 5 به تقاضای خرید بسیار زیاد آن پاسخ دهم.»

مقاله‌های مرتبط:

    با وجود تقاضای روزافزون برای خرید کنسول نسل نهمی سونی، هنوز آمار رسمی از میزان دقیق فروش پلی استیشن 5 به رسانه‌ها ارائه نشده است؛ اما با اظهارنظر رایان، به ‌نظر می‌رسد  تک‌تک PS5‌-های تولید‌شده توسط سونی به فروش رفته است.

    ژاپنی‌ها با تمام توان تلاش می‌کنند هرچه زودتر تعداد بیشتری از کنسول نسل جدید خود را وارد زنجیره‌ی تأمین کنند؛ زیرا آن‌طور که از شواهد مشخص است، این محصول حداقل در آینده‌ی نزدیک برای خرید کمیاب خواهد بود. سونی قیمت PS5 استاندارد را ۵۰۰ دلار و دیجیتالی را ۴۰۰ دلار اعلام کرده ات.

    نظر شما کاربران زومیت دراین‌باره چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات