آیا سرویسی مشابه گیم پس برای پلی استیشن 5 راه‌اندازی می‌شود؟

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گیم پس یکی از محبوب‌ترین سرویس‌هایی است که مایکروسافت برای گیمرها ارائه می‌دهد. مدیر برند پلی استیشن می‌گوید او و اعضای تیمش برنامه‌هایی در این زمینه در سر می‌پروانند.
تبلیغات

سرویس‌های اشتراکی بازی‌ ویدئویی، مدت زیادی نیست که به محبوبیت زیاد رسیده‌اند. در این مدت بدون اغراق باید سرویس مخصوص مایکروسافت یعنی گیم پس (Game Pass) را موفق‌ترین سرویس اشتراکی بازی‌ دانست. قیمت مناسب، تنوع بالای بازی‌های ویدئویی و البته اضافه شدن بسیاری از بازی‌ها به گیم پس در روز انتشار، مشخصه‌هایی هستند که گیم پس را به سرویسی محبوب تبدیل کرده‌اند. 

چند سالی است که کاربران پلی استیشن از سونی به‌ دلیل نداشتن سرویسی مشابه انتقاد می‌کنند. مطابق‌ با جدیدترین اخبار بازی، به‌ نظر می‌رسد سونی هم‌زمان با شروع نسل نهم قصد دارد سیاست‌های جدیدی در این زمینه در پیش بگیرد؛ جیم رایان، مدیر پلی استیشن، اعلام کرد که در واکنش به گیم پس اخباری در آینده منتشر خواهد شد.

رایان در بخشی از مصاحبه‌ی جدید خود از رقابت با مایکروسافت ابراز خوشحالی کرد و آن را باعث تلاش بیشتر و پیشرفت دانست. رایان گفت: «جنگ کنسولی عبارتی نیست که من از آن استفاده کنم یا لذت ببرم. این رقابت برای من بسیار جذاب و فوق‌العاده است. اعتقادم این است که همین موضوع باعث می‌شود تلاش‌مان را افزایش دهیم و حس غرور و تکبر را از خودمان دور کنیم. این رقابت همچنین حق انتخاب به گیمرها می‌دهد که این موضوع بسیار مهمی است».

مقاله‌های مرتبط:

    در ادامه رایان نظر خود را در رابطه با سرویس گیم پس مایکروسافت اعلام کرد. او پاسخی داد که می‌‌تواند آغازگر عصری جدید در تاریخ پلی استیشن باشد: «در آینده اخبار زیادی در این مورد منتشر می‌شود. ما سرویس Playstation Now را داریم که در اصل سرویس اشتراکی است و در بسیاری از بازارها دردسترس قرار دارد».

    جیم رایان توضیحات چندان شفافی در این رابطه ارائه نکرد و به‌ نظر نمی‌رسد که این اخبار ارتباطی به PlayStation Plus Collection داشته باشد که برای پلی استیشن 5 معرفی شده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات