مایکروسافت: لطفا دود ویپ را داخل ایکس باکس سری ایکس خود فوت نکنید

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا ویدئوی منتشر شده که دود کردن شدید ایکس باکس سری ایکس را نشان می‌دهد. حال مشخص شده این ویدئو جعلی است
تبلیغات

دو روز از عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌گذرد. عرضه این کنسول‌های جدید باعث شد یک سری ویدئوی جالب‌ توجه در اینترنت منتشر شود؛ ویدئوهایی که هر کدام به مشکلی دردسرساز اشاره دارد. در یکی این ویدئوها مشاهده می‌کنید کنسول ایکس‌باکس سری ایکس دود زیادی تولید می‌کند. حجم دود تولیدشده توسط ایکس باکس آن‌قدر زیاد است که احتمال آتش‌سوزی وجود دارد؛ اما موضوع این‌جا است که اصلا چنین اتفاقی رخ نداده و این ویدئو جعلی است. درواقع دود کردن ایکس باکس سری ایکس اصلا به این کنسول ارتباطی ندارد. کاربری که این ویدئو را منتشر کرده است، برای تولید دود از ویپ (سیگار الکتریکی) استفاده کرده بود.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مذکور را مشاهده کنید:

منتشر شدن این ویدئو باعث واکنش حساب کاربری ایکس باکس در توییتر شد و از کاربران درخواست کرد: «لطفا دود ویپ را داخل ایکس باکس فوت نکنید.»

We can't believe we have to say this, but please do not blow vape smoke into your Xbox Series X.— Xbox (@Xbox) November 11, 2020

ساخت این ویدئوهای جعلی چندان دور از ذهن نبود. مایکروسافت در زمان ایکس باکس ۳۶۰ هم با مشکلات زیادی روبه‌رو شد؛ چرا که این کنسول مشکل تولید گرما داشت.

اخیرا تصویری منتشر شد که نشان می‌داد قدرت تهویه هوای ایکس باکس سری ایکس آن‌قدر بالا است که می‌تواند یک توپ پینگ پنگ را روی هوا نگه دارد. این تصویر هم جعلی است و توپ به‌وسیله یک شیء خارجی در این وضعیت نگه‌ داشته می‌شود.

تحویه ایکس باکس سری ایکس توپ پینگ پونگ را روی هوا نگه میدارد
تحویه ایکس باکس سری ایکس

همیشه این احتمال وجود دارد که هر دستگاه جدیدی مشکل داشته باشد؛ اما قطعا کنسول‌های بازی قبل از عرضه تست‌های مختلفی پشت سر می‌گذارند و با شرایط پایدار راهی بازار می‌شوند. انتشار هر ویدئویی دلیلی برای واقعی بودن آن نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات