همکاری راک با تیم ایکس باکس برای اهدای ایکس باکس سری ایکس به کودکان بیمار

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت قصد دارد با همکاری دوئین جانسون (راک)، ۲۰ دستگاه ایکس‌باکس سری ایکس به بیمارستان‌های اطفال در آمریکا هدیه بدهد.
تبلیغات

دوئین جانسون که با لقب راک شناخته می‌شود، یکی از چهره‌های برند ایکس باکس در طول ۲۰ سال گذشته به ‌حساب می‌آید. راک اولین نسل ایکس باکس را درکنار بیل گیتس معرفی کرد و در طول سال‌های بعد، این همکاری در مراسم مختلف ادامه داشت. حالا به مناسبت عرضه ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در سرتاسر دنیا، مایکروسافت و دوئین جانسون قصد دارند تعدادی ایکس باکس سری ایکس به بیمارستان‌های اطفال آمریکا هدیه بدهند.

راک این خبر را در توییتر اعلام کرد. مایکروسافت با همکاری سازمان Gamers Outreach و به‌همراه راک، قصد دارند تعداد زیادی ایکس باکس سری ایکس به ۲۰ بیمارستان کودکان هدیه بدهند. این تعداد ایکس باکس سری ایکس باعث خواهد شد بیش از ۵۰ هزار کودک بیمار بتوانند بازی‌های نسل بعد را تجربه کنند.

مایکروسافت در اطلاعات تکمیلی به این موضوع اشاره کرد که کنسول‌ها در کیسوک‌هایی قرار می‌گیرند که راحت بتوان آن‌ها را حرکت داد. این امکان باعث می‌شود کودکانی که نمی‌توانند اتاق بیمارستان را ترک کنند، بتوانند بازی کنند.

روی این ایکس‌باکس‌ها لوگوی اختصاصی راک دیده می‌شود که درکنار آن نوشته شده است: «لبخند بزنید و لذت ببرید. با عشق از طرف دوئین راک جانسون.» همچنین لوگوی راک روی کنترلر این کنسول‌ها ثبت شده است.

دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روز گذشته راهی بازار شدند. ایکس باکس سری ایکس ۵۰۰ دلار قیمت دارد و ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار راهی بازار می‌شود.

تماشای ویدئو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات