آمار فروش نینتندو سوئیچ به ۶۸ میلیون دستگاه رسید

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین گزارش مالی نینتندو اعلام می‌کند که این شرکت بالغ‌بر ۶۸ میلیون دستگاه از کنسول نینتندو سوییچ به‌فروش رسانده‌ است.
تبلیغات

نینتندو در سال ۲۰۱۷ با عرضه‌ی کنسول جدید سوییچ (Nintendo Switch) تلاش کرد خاطرات شکست کنسول Wii U را از ذهن طرفداران و اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی پاک کند. کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ از همان ابتدا به‌لطف ویژگی‌های جذاب و داشتن بازی‌های بزرگ و محبوب توانست مسیر موفقیت را به‌سرعت طی کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که در فهرست ماهانه‌ی پرفروش‌ترین‌ها همواره نام کنسول نینتندو سوییچ به‌چشم می‌خورد. در همین رابطه چند وقت پیش نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که تا پایان ماه آگوست فروش سوییچ به ۶۱٫۴۴ میلیون واحد رسیده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی، نینتندو گزارش مالی خود را منتشر کرد که بازهم از ادامه‌دار بودن موفقیت کنسول خاص این شرکت حکایت دارد. کنسول سوییچ در سه‌ماهه‌ی اخیر با فروش ۶٫۸۶ میلیون واحد، فروش جهانی خود را به ۶۸٫۳ میلیون واحد رسانده است.

مقاله‌های مرتبط:

    نینتندو قبلا پیش‌بینی کرده بود که در بازه‌ی زمانی یک ساله از آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۱، سوییچ بین ۱۹ تا ۲۴ میلیون واحد فروش تجربه کند. باتوجه‌به بازی‌های بزرگی چون Hyrule Warriors: Age of Calamity و Bravely Default 2 که در آینده منتشر می‌شوند، به‌نظر می‌رسد موفقیت‌های این کنسول حتی از پیش‌بینی‌های نینتندو نیز فراتر رود.

    حال باید منتظر ماند و دید نینتندو می‌تواند با انتشار بازی‌های بزرگ خود در هیاهوی عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهم همچنان موفقیت خود را ادامه دهد یا خیر؟

    شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی تعداد دستگاه‌های به‌فروش‌رسیده از نینتندو سوییچ دارید؟ برای آشنایی بیشتر با کنسول می‌توانید بررسی نینتندو سوییچ را در زومجی بخوانید. 

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات