آیا فضای خالی SSD پلی استیشن 5 حدودا ۶۴۴ گیگابایت خواهد بود؟

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری فاش شده‌ است که نشان می‌دهد کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 سونی در حدود ۶۴۴ گیگابایت از مجموع ۸۲۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خود را به گیمر ارائه می‌دهد.
تبلیغات

کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه می‌شوند و اکنون تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به آن‌ها را می‌دانیم. دو شرکت موردبحث، سخت در تلاش هستند تا با کنسول‌های پلی استیشن 5 (Sony PlayStation 5) و ایکس باکس سری ایکس و سری اس تجرب لذت‌بخشی را در صنعت بازی‌های ویدیویی برای طرفداران خود رقم بزنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش خبری منتشر شد که مایکروسافت در کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس که با حافظه‌ ذخیره‌سازی یک ترابایتی روانه‌ی بازار می‌شود، تنها ۸۰۲ گیگابایت را برای گیمرها دردسترس قرار می‌دهد و ۲۰۰ گیگابایت نیز به داده‌های سیستم‌عامل مربوط است.

در حالی‌که قرار است تا کمتر از دو ماه دیگر، کنسول‌های نسل نهمی به بازار عرضه شوند، در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهند ۶۴۴ گیگابایت از فضای پلی استیشن 5 دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته تا این لحظه هنوز واکنشی از طرف سونی و تیم پلی استیشن 5 در این خصوص ارائه نشده است و به‌همین دلیل نمی‌توان با اطمینان از این تصاویر صحبت کرد.

با اینکه کیفیت تصاویر زیر بسیار پایین است؛ اما رابط کاربری PS5 نیز در این تصاویر تاحدی قابل رؤیت است.

فضای خالی در دسرس در کنسول پلی استیشن 5
رابط کاربری احتمالی پلی استیشن 5
رابط کاربری احتمالی کنسول نسل نهم پلی استیشن 5
مقاله‌های مرتبط:

    حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده سونی بالاخره چه زمانی قرار است سکوت خود را بشکند و اطلاعات جزئی و تکمیلی کنسول نسل آینده خود را به‌صورت رسمی منتشر کند.

    دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات