درخواست نینتندو از بازی‌سازان برای ارتقای رزولوشن بازی‌های نینتندو سوییچ به 4K

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش بلومبرگ، نینتندو از بازی‌سازان خواسته تا بازی‌های نینتندو سوییچ را با کیفیت 4K توسعه دهند.
تبلیغات

ماه گذشته، شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد که نینتندو به‌زودی مدلی بهبودیافته ازنظر مشخصات سخت‌افزاری از نینتندو سوییچ را به بازار عرضه می‌کند. ازجمله موضوعاتی که تأکید فراوانی به آن شد، امکان اجرای بازی‌ها در نسخه‌ی جدید نینتندو سوییچ با رزولوشن 4K بود. حال، بلومبرگ گزارشی منتشر کرده که نه‌تنها صحت شایعات پیشین را تأیید می‌کند؛ بلکه اطلاعات بیشتری از مدل جدید نینتندو سوییچ دراختیارمان قرار می‌دهد. در گزارش جدید این رسانه، اشاره می‌شود که نینتندو از شرکت‌های توسعه‌‌دهنده‌ی بازی‌های ویدئویی خواسته تا بازی‌های نینتندو سوییچ را در رزولوشن 4K توسعه دهند.

با اینکه گزارش‌های اخیر به وجود نسخه‌ای جدید از نینتندو سوییچ اعتبار بیشتری می‌بخشد، زمان دقیق عرضه‌ی محصول جدید نینتندو به بازار را مشخص نمی‌کند. درواقع، تنها می‌دانیم که مدل ارتقایافته‌ی نینتندو سوییچ در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود و از موضوعات مختلفی همچون قیمت کنسول جدید نینتندو اطلاعی نداریم. درهرصورت، می‌توان انتظار داشت با عرضه‌ی این کنسول که نامش هنوز مشخص نیست، به کاربران امکان تجربه‌ی بازی‌هایی نظیر The Witcher 3: Wild Hunt در گرافیکی به‌مراتب بهتر از نسخه‌ی موجود در نینتندو سوییچ ارائه می‌شود.

مقاله‌های مرتبط:

    طبیعتا با درخواست نینتندو از استودیوهای شخص ثالث برای ارتقای رزولوشن بازی‌ها به 4K، دورازذهن نیست که چنین تقاضایی را شرکت‌های وابسته به این شرکت ژاپنی کرده باشد. باید در نظر گرفت که بازی‌هایی مانند مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild توانستند موفقیت بزرگی برای نینتندو و کنسول هیبریدی شرکت ژاپنی به‌همراه داشته باشند؛ بنابراین، می‌توان انتظار داشت که امکان تجربه‌ی چنین بازی‌هایی در رزولوشن 4K با استقبال گسترده‌‌ی گیمرها روبه‌رو شود. جدیدترین اخبار بازی را از زومجی دنبال کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات