قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری X اعلام شد

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت با انتشار توییتی جدید، رسما قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول نسل‌نهمی ایکس باکس سری X را اعلام کرد. این کنسول هم‌زمان با ایکس باکس سری S از راه می‌رسد.
تبلیغات

روز گذشته، مایکروسافت رسما ساخت کنسول بازی ایکس باکس سری اس (Microsoft Xbox Series S) را تأیید کرد و در پی این اتفاق، قیمت و تاریخ عرضه‌ی کنسول هم مشخص شد. در آن زمان، اعلام شد که طرفداران می‌توانند از ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آبان ۱۳۹۹) به‌بعد، ایکس ‌باکس سری اس را بخرند. 

در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب کاربری رسمی ایکس‌باکس در توییتر، تاریخ عرضه و قیمت کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس (Microsoft Xbox Series X) را هم اعلام کرد. براساس اطلاعیه‌ی رسمی مایکروسافت‌ علاقه‌مندان به کنسول قدرتمند نسل‌نهمی این شرکت می‌توانند از ۲۰ آبان‌ امسال آن را به قیمت ۴۹۹ دلار بخرند.

مقاله‌های مرتبط:

    همچنین، درادامه اعلام شده که کاربران از ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱ مهر ۱۳۹۹) ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس را می‌توانند پیش‌خرید کنند.

    علاوه‌براین‌‌، مایکروسافت سرویس Xbox All Access را معرفی کرد. با پرداخت اشتراک ماهانه‌ی سرویس Xbox All Access، به‌صورت خودکار تمامی سرویس‌های اشتراکی ایکس‌باکس را دریافت خواهید کرد.

    دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی قیمت و تاریخ عرضه‌ی ایکس ‌باکس سری X چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات