آدامس ریزر برای افزایش تمرکز گیمرها معرفی شد

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ریزر در اقدامی غیرمنتظره با همکاری برند 5Gum آدامس جویدنی تولید کرده است. ریزر ادعا می‌کند که این آدامس کافئینش را از چای سبز می‌گیرد و می‌تواند به افزایش تمرکز گیمر کمک کند.
تبلیغات

ریزر آدامسی برای گیمرها معرفی کرد تا به آن‌ها برای افزایش تمرکز و کاهش زمان پاسخ دادن به اتفاقاتی که درون بازی می‌افتد، کمک کند. ریزر برای تولید آدامس جویدنی، با برند 5Gum همکاری کرد تا این آدامس را با نام «Respawn by 5 Gum» در سه طعم معرفی کند: نعناع خنک، پانچ گرم‌سیری و ترکیبی از هندوانه‌ و انار.

آدامس ریزر از امروز با قیمت ۲٫۹۹ دلار برای یک بسته‌ی ۱۵ تایی و ۲۷٫۹۹ دلار برای ۱۰ بسته‌ی ۱۵ تایی دردسترس قرار گرفته است. امکان تهیه‌ی این آدامس ازطریق وب‌سایت رسمی ریزر به‌همراه فروشگاه آمازون وجود دارد. ریزر پیش‌تر در سال ۲۰۱۹، نوشیدنی انرژی‌زا به بازار عرضه کرده بود. 

ریزر می‌گوید هزینه‌ی درخورتوجهی صرف تحقیق‌و‌توسعه‌ برای آدامس جویدنی‌اش کرده است. ظاهرا بخشی از این هزینه به مطالعه‌ی دقیق روی رژیم‌های روزانه و برنامه‌ریزی معمول مردم برای بازی کردن و میان‌وعده‌های مصرف‌شده توسط گیمرهای حرفه‌ای و کژوال مربوط می‌شود. اگر به‌دلیل وجود مقدار زیادی کافئین در نوشیدنی انرژی‌زای ریزر آن را تهیه نکردید، بهتر است بدانید که آدامس ریزر کافئین زیادی ندارد. ریزر می‌گوید کافئین در آدامسش از عصاره‌ی چای سبز به‌دست آمده است. 

ریزر در بیانیه‌ی مطبوعاتی خود می‌گوید می‌خواسته محصولی بسازد که گیمرها بتوانند آن را در هر زمانی از روز یا شب مصرف کنند تا تمرکزشان نگه داشته شود. آدامس ریزر مشکی‌رنگ است و جالب است بدانید که این شرکت در توضیحات مربوط به محصول شفاف‌سازی می‌کند که جویدن این آدامس باعث سیاه شدن دهان نمی‌شود. بسیاری از برندها در سراسر دنیا در تلاش‌اند تا بتوانند وارد صنعت گیمینگ شوند و اکنون یکی از محبوب‌ترین برندهای آبنبات‌سازی توانسته به‌کمک ریزر به چنین هدفی دست پیدا کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات