سیمپلی گیمز: پیش فروش پلی استیشن 5 به‌زودی آغاز می‌شود

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
فروشگاهی آنلاین در انگلستان به‌نام سیمپلی‌گیمز اخیرا ایمیلی تبلیغاتی برای مشتریان خود فرستاده و اعلام کرده که پیش‌فروش پلی استیشن ۵ سونی احتمالا در کمتر از یک هفته‌ی دیگر آغاز می‌شود.
تبلیغات

کنسول‌های بازی پلی ‌استیشن ۵ و ایکس ‌باکس سری ایکس، کنسول‌های نسل نهمی سونی و مایکروسافت هستند که طی ماه‌های اخیر به‌دفعات در اخبار ظاهر شده‌اند و زمان چندانی تا عرضه‌ی رسمی آن‌ها به بازار باقی نمانده است. سونی و مایکروسافت به‌شکلی عجیب، همچنان از ارائه‌ی قیمت فروش محصولات جدید خود خودداری می‌کنند. کاربران انتظار دارند هرچه زودتر قیمت کنسول بازی PS5 و ایکس ‌باکس سری ایکس را بفهمند تا درصورت امکان برای خرید آن‌ها برنامه‌ریزی کنند. به‌خصوص در شرایطی که خود این شرکت‌ها نیز اعلام کردند که باتوجه‌به محدودیت‌های ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا، کنسول‌های نسل نهمی در ابتدا به‌صورت محدود به بازار عرضه خواهند شد.

فروشگاه‌های بزرگ سراسر جهان طبق روند همیشگی خود در حال آماده‌سازی برای آغاز مرحله‌ی پیش‌فروش PS5 و XBSX هستند. در همین راستا، فروشگاهی آنلاین که در انگلیس فعالیت دارد و با نام سیمپلی‌گیمر (Sinly Games) شناخته می‌شود به‌تازگی ایمیل جدیدی برای مشتریان خود ارسال کرده تا به آن‌ها اطلاع دهد پیش‌خرید کنسول بازی پلی ‌استیشن ۵ «در همین روزها» آغاز می‌شود. این فروشگاه در ادامه‌ی متن پیام می‌نویسد که احتمالا این مرحله با محدودیت در حجم فروش مواجه خواهد بود. بنابراین بهترین راه برای اطمینان از دریافت به موقع این محصول، پیش‌خرید کردن آن است.

ایمیل فروشگاه انگلیسی SimplyGames

وب‌سایت رسمی سونی به‌تازگی صفحه‌ی پیش‌فروش پلی‌استیشن ۵ را برای ساکنان منطقه‌ی آمریکای شمالی راه‌اندازی و به عرضه‌ی اولیه‌ی محدود آن اشاره کرده است. درواقع سونی به‌دلیل محدودیت در عرضه‌ی اولیه‌ی کنسول‌های جدید خود چند شرط خاص را برای شرکت در پیش‌خرید PS5 در نظر گرفته که شامل امکان خرید تنها یک کنسول به ازای هر پروفایل PSN و رعایت نوبت براساس زمان ثبت سفارش در سرور خواهد بود.

سونی پیش‌تر اعلام کرده که پیش‌خرید پلی‌استیشن ۵ را به‌صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی آغاز نخواهد کرد. علاقه‌مندان در صورت پیگیری اخبار رسمی این شرکت در زومجی می‌توانند بدون نگرانی، از زمان آغاز پیش‌فروش این کنسول مطلع شوند. درحال‌حاضر تنها می‌توان امیدوار بود که باتوجه‌به اتفاقات مثبتی که در حال رخ دادن است، به‌زودی از اطلاعات نهایی این کنسول از قبیل قیمت و زمان دقیق عرضه آگاهی پیدا کنیم. گزارش‌های جدیدی که در ارتباط با این موضوع منتشر شده‌اند، به احتمال برگزاری رویدادی اختصاصی با محوریت پلی‌استیشن ۵ در میانه‌های ماه جاری میلادی اشاره دارند. ممکن است در این رویداد به اطلاعاتی که مدت‌ها است منتظرشان هستیم دست پیدا کنیم.

مقاله‌های مرتبط:

    سونی درکنار انتشار تبلیغ تلویزیونی جدید پلی‌استیشن ۵ برای ویژگی‌های تأثیرگذاری که کنسول موردبحث در نسل جدید بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد، از استودیوهای بازی‌سازی سرتاسر جهان درخواست کرده تا نظرات خود را در خصوص ویژگی‌های اختصاصی PS5 و چگونگی تأثیرگذاری آن در شکل‌گیری آینده‌ی صنعت بازی به‌اشتراک بگذارند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات