دوال سنس و لوازم جانبی PS5 سونی را در تصاویر ۳۶۰ درجه رسمی ببینید

پنج‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
تصاویر ۳۶۰ درجه‌ی کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن ۵ به‌همراه لوازم جانبی کنسول نسل‌نهمی سونی به ما امکان می‌دهند بهتر با طراحی ظاهری‌شان آشنا شویم.
تبلیغات

کمتر از دو ماه پیش، سونی کنفرانس آنلاین ویژه‌ای برای معرفی بازی‌های کنسول پلی‌ استیشن 5 (Sony PlayStation 5) برگزار کرد. در این رویداد، سونی پس از مدت‌ها سکوت سرانجام تصمیم گرفت در اقدامی غافلگیرکننده ظاهر کنسول نسل‌نهمی خود را رونمایی کند. اگر کنفرانس سونی را مشاهده کرده باشید، می‌دانید این شرکت درکنار نمایش کنسول خود، تعدادی لوازم جانبی آن همچون هدست وایرلس PULSE 3D، دوربین HD و ریموتی به‌نام Media Remote را معرفی کرد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ژاپنی‌ها به‌تازگی تصاویر ۳۶۰ درجه از لوازم جانبی نام‌برده و کنترلر پلی‌استیشن 5 به‌نام دوال‌سنس (DualSense) را منتشر کرد‌ه‌اند. البته باید توجه کنید که تا این لحظه، هنوز جزئیاتی دراین‌باره اعلام نشده است که آیا تمام این آیتم‌ها از همان روز عرضه‌ی کنسول دردسترس قرار دارند یا خیر و قیمت هرکدام چقدر است. درادامه، می‌توانید چهار ویدئو کوتاه از نمای کلی لوازم جانبی‌های PS5 را مشاهده کنید تا دقیق‌تر با ظاهر هرکدام آشنا شوید.

حدودا چهار ماه تا فرارسیدن زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ فاصله داریم؛ اما هنوز اطلاعات مهمی از این محصول را نمی‌دانیم؛ اطلاعاتی نظیر تاریخ دقیق عرضه و از همه مهم‌تر قیمت نهایی آن.

جدیدترین اخبار و مقالات و محتوای ویدئویی حوزه‌ی سرگرمی را در زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات