سونی شانزدهم خرداد بازی‌های پلی استیشن 5 را معرفی می‌کند

شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی به‌تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد شانزدهم خردادماه امسال رویدادی آنلاین با محوریت پلی‌استیشن ۵ برگزار کند؛ بااین‌حال این رویداد به معرفی کامل کنسول مربوط نیست.
تبلیغات

جیم رایان، مدیر برند پلی‌استیشن سونی، می‌گوید پس از مدت‌ها، زمان آشنایی بیشتر با کنسول بازی نسل نهمی این شرکت فرا رسیده است. او در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد تا امروز مخاطب‌ها فقط اطلاعات کلی سخت‌افزاری پلی‌استیشن ۵ را در اخبار مشاهده کرده‌اند و ظاهر دسته‌ی آن یعنی کنترلر دوال ‌سنس را دیده‌اند. بااین‌حال اکنون زمان آشنایی با اصلی‌ترین بخش سازنده‌ی تجربه‌ی نسل نهم یعنی بازی‌ها فرا رسیده است. در همین راستا سونی قصد دارد ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۴ ژوئن ۲۰۲۰) کنفرانسی ویژه با محوریت پلی‌استیشن ۵ برگزار کند.

جیم رایان می‌گوید بازی‌های حاضر در رویداد پیش‌رو بهترین‌های صنعت بازی‌های ویدئویی را در خود جای داده‌اند و توسط استودیوهای خلاقی تولید شده‌اند که به نقاط گوناگونی از کره‌ی خاکی تعلق دارند. استودیوهایی که شماری از آن‌ها کوچک و شماری دیگر بزرگ هستند، شماری قدیمی‌اند و شماری دیگر به‌تازگی کار خود را شروع‌ کرده‌اند. او در این رابطه می‌گوید:

این بازی‌ها که همه با سخت‌کوشی استودیوهایی لایق احترام خلق شده‌اند، تا حدی به گیمر نشان می‌دهند که سخت‌افزار پلی‌استیشن ۵ توانایی انجام چه کارهایی را خواهد داشت. از این پس باید منتظر برگزاری رویدادهای مطبوعاتی مختلف پیرامون پلی‌استیشن ۵ باشید؛ رویدادهایی که ما ماه‌ها سعی کردیم نزدیک‌ترین تجربه‌ی ممکن به لمس لذت حضور در کنفرانس مطبوعاتی فیزیکی را ارائه دهند. برای نخستین بار ازطریق این کنفرانس قرار است به‌شکلی مجازی شور و هیجان مربوط به پلی‌استیشن ۵ را با یکدیگر تجربه کنیم. نبود رویدادهای حضوری فرصتی ویژه دراختیار ما قرار داده است تا به‌شکلی متفاوت فکر کنیم و شما را با خود در این مسیر بیاوریم. امیدوار هستیم از همین طریق، ارتباط خودمان را با شما نزدیک‌تر از همیشه کنیم. 

مطابق صحبت‌های مدیر برند پلی‌استیشن به‌نظر می‌رسد که کنفرانس مورد بحث روی بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری پلی‌استیشن ۵ متمرکز باشد و شرکت ژاپنی همان‌گونه که گزارش‌ها می‌گفتند، چند هفته‌ی بعد ظاهر خود کنسول را نشان می‌دهد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

جدیدترین اخبار کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ سونی و ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت را در زومجی بخوانید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات