بازی Halo 4 تنها در ۲۴ ساعت اول، ۲۲۰ میلیون دلار فروش کرد

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
بازی جدید Halo 4 مایکروسافت که به تازگی برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شده است تنها در ۲۴ ساعت اول ۳.۶ میلیون نسخه فروش داشته است. مایکروسافت تنها در روز اول فروش این محصول، ۲۲۰ میلیون دلار درآمد بدست آورده است، این بدین معناست که Halo 4 بیشتر از فیلم‌های پرفروش هالیودی نظیر هری‌پاتر یا اونجرز  فروش داشته است، این دو فیلم به ترتیب در روز اول اکران: ۹۱ میلیون دلار و ۸۰.۵ میلیون دلار فروش کردند.
تبلیغات

براساس گزارش AllThingsD بازی Halo از ابتدا و زمانی که اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۱ برای ایکس‌باکس منتشر شد تا به امروز بیش از ۳.۳۸ میلیارد دلار فروش داشته است. انتظار می‌رود نسخه جدید این بازی نیز که Halo 4 نامیده می‌شود، ۳۰۰ میلیون دلار درآمد روانه حساب‌های مایکروسافت کند. فروش ۳.۳۸ میلیارد دلاری Halo این بازی را به یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های دنیا بدل کرده است.

Halo 4 تحت ایکس‌باکس با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد.

بازی دیگری که توانسته بود رکورد باکس آفیس را بشکند، Call of Duty است، جدیدترین نسخه این بازی با نام Black Ops II فردا منتشر می‌شود و انتظار می‌رود رکورد تازه‌ای را در فروش به ثبت برساند. آخرین نسخه منتشر شده این بازی با نام Modern Warfare 3 توانست ۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد و حتی رکورد فیلم پرفروش تاریخ سینما یعنی آواتار را نیز بشکند. این بازی برای پلتفرم‌های اصلی کنسول و کامپیوتر عرضه می‌شود.

یکی از دلایل محبوبیت سری بازی‌های Halo در امکان انجام چندنفره آنها است که جذابیت بازی را دو چندان می‌کند. Halo 4 نیز از این قاعده مستثنی نیست و مایکروسافت برروی حالت Mulitplayer بازی تمرکز خاصی کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات