زومجی: ۱۰ فناوری که می‌توانند دنیای بازی‌ها را دگرگون کنند – قسمت دوم

چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
فناوری‌های پردازش ابری، صفحه‌های ثانویه و واقعیت مجازی، مواردی بودند که زومجی در قسمت اول مقالات «فناوری‌های دگرگون‌کننده آینده‌ی بازی‌های ویدیویی» به آنها اشاره داشت. اما باز باید منتظر چه فناوری‌هایی باشیم که تجربه‌ی گیمینگ ما را تغییر دهند؟
تبلیغات

یکی از بحث‌های داغ و بی‌پایانی که در دنیای بازی‌ها وجود دارد و با‌ عرضه‌ی سخت‌افزارها و کنسول‌های جدید با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، صحبت درباره‌ی واقع‌گرایی گرافیکی است. بسیاری از بازی‌سازها دائماً در تلاش هستند تا آثاری «واقعی‌تر» خلق کنند که گرافیک آن‌ها عملاً از جلوه‌های جهان پیرامون ما قابل تمایز نباشد و تعداد زیادی از آن‌ها هم در این زمینه موفق بوده‌اند. البته با وجود همه‌ی پیشرفت‌ها، همچنان محدودیت‌هایی در این زمینه وجود دارد؛ محدودیت‌هایی که گاهی باعث می‌شود تا تلاش‌ها برای ورود به قلمرو واقعیت، خیلی مؤثر نباشد یا آنکه حتی نتیجه‌ی عکس بدهد.

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ فناوری که می‌توانند دنیای بازی‌ها را دگرگون کنند – قسمت دوم به زومجی مراجعه کنید.

Unreal

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات