زومجی:‌ ۱۰ فناوری که می‌توانند دنیای بازی‌ها را دگرگون کنند – قسمت اول

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
ظهور صنعت/هنر بازی‌های ویدیویی زمینه‌ساز ابداع تکنولوژی‌های متنوع و همچنین پیشبرد برخی از فناوری‌های دیگر به واسطه‌ی بازی‌ها شد. به خوبی می‌دانیم که برخی دستگاه‌ها و تکنولوژی‌هایی که صرفا برای بازی ساخته‌ شدند، در صنایع دیگر مورد استفاده قرار گرفتند و برخی فناوری‌های روز دیگر، در صنعت بازی‌سازی توانستند خودی نشان دهند. زومجی در قالب مقاله‌ای، به ۱۰ فناوری می‌پردازد که می‌توانند دنیای بازی‌های ویدیویی را دگرگون کنند.
تبلیغات

تا امروز در دنیای گیم تب‌های فراوانی به راه افتاده و فروکش کرده‌اند، کمپانی‌های مختلفی آمده و رفته‌اند و ایده‌های متفاوتی شکل گرفته‌اند یا رها شده‌اند و در میان همه‌ی این‌ها، بازی‌ها و لوازم بازی هم همراه ما رشد کرده‌اند و قد کشیده‌اند. بازی‌ها زمان زیادی را منتظر مانده‌اند تا دلبری‌های‌شان را از صفحه‌ی اسیلوسکوپ به تلویزیون‌های بزرگ و صفحه‌نمایش اسمارت‌فون‌های پرقدرت بیاورند و حالا می‌خواهند کم‌کم قاب‌های دیگری را هم برای هنرنمایی پیدا کنند؛ قاب‌هایی که با آن‌ها بیش از پیش توانایی‌های‌شان را به رخ ما بکشند. اما بازی‌ها در چه پلتفرم‌های جدیدی می‌توانند قرار بگیرند و آینده‌ی آن‌ها قرار است چگونه باشد؟ برای اینکه پاسخی به این پرسش‌ها داده باشیم، در اینجا به ۱۰ مورد از فناوری‌هایی که می‌توانند آینده‌ی گیمینگ را رقم بزنند نگاهی کوتاه می‌اندازیم.

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ فناوری که می‌توانند دنیای بازی‌ها را دگرگون کنند – قسمت اول به زومجی مراجعه کنید.

تکنولوژی‌های گیمینگ

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات