تحقیقات نشان از تاثیر مثبت بازی‌های ویدیویی روی ذهن افراد دارد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید خانواده‌ی شما همواره از اینکه مشغول به بازی‌های ویدیویی هستید ابراز نگرانی می‌کنند و برخی رسانه‌ها هم با تبلیغات منفی علیه گیم، به این دست مسائل دامن زده‌اند. اما خوب است بدانید تحقیقات نشان می‌دهد بازی‌های ویدیویی اثرات فوق‌العاده مثبتی روی ذهن می‌گذارد. زومجی در گزارشی کامل، به این مسئله پرداخته است.
تبلیغات

اگر شما هم یک گیمر هستید و زمان زیادی را صرف انجام بازی‌های ویدیویی می‌کنید، بدون شک جملات زیادی را در مورد مضرات این نوع بازی‌ها از اطرافیان شنیده‌اید. «بازی‌های ویدیویی عامل اصلی ترویج خشونت هستند»، «این بازی‌ها بر عملکرد درسی گیمر تاثیر منفی دارند» یا «گیمر‌ها افرادی منزوی و گوشه‌گیر» نمونه‌ای از این جملات هستند که همه‌ی ما بار‌ها با آن مواجه شده‌ایم یا حتی از طریق رسانه‌ها به دفعات اعلام شده است. ولی آیا واقعیت همین است؟ یا اظهار‌نظرات این‌چنینی تنها جملاتی بی‌پایه و اساس هستند که توسط افرادی مطرح می‌شوند که حتی برای یک ساعت هم بازی‌های ویدیویی را تجربه نکرده‌اند.

برای مشاهده‌ی متن کامل مطلب «تحقیقات نشان می‌دهند بازی‌های ویدیویی می‌توانند باعث رشد ذهنی افراد شوند» به زومجی مراجعه کنید.

بازی و مغز انسان

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات