زومجی: ماندگارترین مراحل پایانی بازی‌های ویدیویی

یک‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
برخی بازی‌ها هستند که به دلیل مراحل پایانی فوق‌العاده خود همیشه در ذهن گیمرها باقی می‌مانند. زومجی در مقاله‌ای، پایان‌بندی‌های شگفت‌انگیز و به یادماندنی برخی بازی‌های مطرح را معرفی می‌کند که شاید بسیاری از ما گیمرها با آن خاطره داشت باشند.
تبلیغات

برای بسیاری از ما مبارزه پایانی با باس آخر هر بازی اهمیت بالایی دارد و این مبارزات بیش از حد مورد توجه قرار می‌گیرند. یک مبارزه نهایی جذاب و دشوار برای اتمام بازی می‌تواند به شدت لذت بخش باشد، اما معمولاً مراحل پایانی خوش‌ساخت بیشتر در ذهن‌ها باقی می‌مانند تا مبارزه‌ای نهایی با یک کاراکتر خاص. هرچه باشد داستان بازی‌ها درباره سفر کردن است، نه مقصد، اینطور نیست؟ مراحل پایانی می‌توانند به عنوان آخرین چالش بزرگ هر بازی و آزمایش کردن تمام مهارت‌هایی که بازیکن در طول بازی کسب می‌کند باشند، یا از المان‌های داستان‌گویی و مکانیک‌های گیم‌پلی استفاده کنند که ساعت‌ها ذهن گیمر را درگیر خود کرده است. مراحل پایانی به سازندگان بازی اجازه می‌دهد با ترکیب مهارت‌های بازیکن و روش برخورد با گیم‌پلی، آخرین چالش بازی را در مقابل او قرار دهند و مهارت‌های بازیکن را در معرض آزمایش قرار دهند. برخی اوقات با اضافه کردن المان‌های پیچیده‌تر مانند موسیقی پس‌زمینه حماسی، داستان‌سرایی شنیداری یا حتی پیچش ناگهانی داستان و گیم‌پلی به مرحله پایانی، بازیکن با دهانی باز و گاه چشمان پر از اشک به سوی نام سازندگان هدایت می‌شود. چه مرحله حماسی و پر از انفجارHalo: Combat Evolved و چه چرخش داستانی غیرقابل باور انتهای Red Dead Redemption باشد، مراحلی هستند که برای همیشه در ذهن تمام گیمر‌ها باقی می‌مانند. در ادامه توجه شما را به لیستی از این مراحل ماندگار جلب می‌کنیم! با ذکر این نکته که ترتیب خاصی مدنظر نبوده است.

برای مشاهده کامل مطلب ماندگارترین مراحل پایانی بازی‌های ویدیویی به زومجی مراجعه کنید.

The last of Us

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات