تصویر Kinect 2 به بیرون درز کرد، جزییات و عمق بیشتر اطلاعات نسبت به نسخه اول

جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این اطلاعات زیادی در مورد نسل بعدی ایکس باکس به بیرون درز کرده بود، حتی زمان ورود آن به بازار نیز فاش شده بود. ولی امروز اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری از نسل بعدی کینکت بدست آمده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی تویتر عکسی را به اشتراک گذاشته که ادعا می‌کند تصویری از Kinect 2 است که به نسل بعدی ایکس باکس با نام مستعار دورانگو (Durango) متصل است. چیزی که از این عکس می‌توان دریافت، این است که نسل جدید کینکت جزییات و عمق بیشتری را تشخیص می‌دهد.
تبلیغات

بسیار مشکل است که صحت این عکس را تایید کرد، اما منبع خبری وب‌سایت THEVERGE تایید کرده که این عکس واقعی است و متعلق به کینکت 2 می‌باشد. یکی از اشخاصی که با کیت توسعه دهندگان ایکس باکس جدید، دورانگو آشنا است، رابط کاربری این عکس را تایید کرده و گفته است که این دقیقا همان رابطی است که شما هنگام استفاده از این کیت مشاهده می‌کنید.

آزمایشی که در عکس نشان داده شده برای فوکس روی عمق و تشخیص حرکات می‌باشد. این طور که به نظر می‌رسد کینکت جدید نسبت به کینکت فعلی بهبود نسبی داشته ولی تغییر انقلابی نکرده است.

مقاله‌های مرتبط:

    اسناد منتشر شده از ایکس‌باکس 720 مایکروسافت شامل اطلاعات دیگری همچون تصویر برداری استریو، بهبود سیستم تشخیص صدا و امکان تشخیص همزمان حرکات ۴ بازیکن می‌باشد (کینکت فعلی تنها قادر به تشخیص حرکت دو بازیکن بصورت همزمان است). همچنین کینکت جدید از تجهیزات جانبی که با سنسور دستگاه ارتباط دارند مانند دارت و یا توپ پشتیبانی می‌کند.

    Xbox Durango dev kit

    نکته جالب دیگری که درخبرگزاری‌ها زیاد به آن پرداخته نشده این است که سیستم‌عامل این دستگاه ویندز به نظر می‌رسد و احتمال یکپارچگی ایکس‌باکس بعدی با اکوسیستم ویندوز ۸ را بیش از پیش قوت می‌بخشد.

    به نظر شما چه امکانی در ایکس باکس بعدی می‌تواند از رکود بازار کنسول‌ها بکاهد و دوباره آنها را همانند گذشته تبدیل به محصولات داغ بازار کند؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات