زومجی: ۳۵ حقیقت جالب و باورنکردنی درباره‌ شخصیت Mario

پنج‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
تقریبا همه‌‌ی ما با Mario یا به قول ما ایرانی‌ها، قارچ خور، معروف‌ترین مجموعه‌ بازی شرکت نینتندو و شخصیت فوق محبوب این مجموعه یعنی «ماریو» آشنا هستیم، اما حقایق و نکات زیادی درباره‌ی این سری وجود دارد که ممکن است طرفداران قدیمی مجموعه هم چیزی درباره‌ی آنها نشنیده باشند. زومجی۳۵ مورد باورنکردنی و جالب را در مورد قارچ خور محبوب ما گردآوری کرده است.
تبلیغات

ماریو که به وسیله‌ی شیگرو میاموتوی معروف خلق شده، اولین بار در بازی Donkey Kong (سال ۱۹۸۱) ظاهر شد. سپس این لوله‌کش ایتالیایی در بیش از ۲۰۰ بازی مختلف از نینتندو حضور پیدا کرد. اکثر بازی‌های مجموعه‌ی Mario در «سرزمین قارچی» جریان دارند و هدف اصلی در آنها نجات دادن «پرنسس پیچ» از دست شخصیت منفی مجموعه یعنی «باوزر» است. مجموعه‌ی Mario با فروشی بالغ بر ۲۱۰ میلیون نسخه به عنوان پرفروش‌ترین مجموعه‌ی تاریخ شناخته می‌شود. در ادامه به ۳۵ نکته‌ی جالب و ناشناخته درباره‌ی مجموعه‌ی Mario اشاره می‌کنیم که امیدواریم از خواندن آنها لذت ببرید.

برای مشاهده کامل مطلب ۳۵ حقیقت جالب و باورنکردنی درباره‌ شخصیت Mario به زومجی مراجعه کنید.

ماریو

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات