زومجی: ۲۰ بازی برتر ایکس‌باکس 360 که بر روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند

سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت چندی پیش قابلیت استفاده از بازی‌های ایکس‌باکس 360 را به صورت رسمی برای کنسول ایکس‌باکس وان ارایه کرد. حال زومجی در مقاله‌ای، به معرفی ۲۰ بازی برتر ایکس‌باکس 360 پرداخته که شما از حالا می‌توانید بر روی کنسول نسل هشتمی ایکس‌‌باکس وان اجرا کنید.
تبلیغات

قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این کنسول است و طرفداران حتی آن را برگ برنده‌ای در برابر پلی‌استیشن 4 می‌دانند. البته سونی نیز چندی پیش قابلیت اجرای بازی‌های پلی‌استیشن 2 را برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد که پس از معرفی اسامی بازی‌های آن، لیستی مشابه برای کنسول سونی نیز خواهیم نوشت. لیست فعلی بازی‌های ایکس‌باکس 360 که می‌توان روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اجرا کرد، شامل ۱۰۴ بازی می‌شود. در این لیست ۲۰ بازی برتر را از میان آن‌ها انتخاب کردیم که تجربه مجدد آن‌ها بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود. در نظر داشته باشید که سعی داریم در این لیست هم بازی‌های مشهور حضور داشته باشند و هم بازی‌هایی که کمی حال و هوای آرکید‌تر دارند:

برای مشاهده کامل مطلب ۲۰ بازی برتر ایکس‌باکس 360 که بر روی ایکس‌باکس وان قابل بازی هستند به زومجی مراجعه کنید.

گیرز آو وار

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات