زومجی: ۱۰ استودیو و کمپانی بزرگ بازی‌ سازی تاریخ بازی‌های ویدیویی

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
پشت برترین بازی‌های تاریخ که شاید گوشه‌ای از خاطرات و تجربیات گیمینگ ما را رقم می‌زنند، استودیوها و افراد شاخصی وجود دارند که با خلاقیت و هنر خود، آثاری به یادماندنی را تولید می‌کنند. زومجی در مقاله‌ای به معرفی ۱۰ استودیو و کمپانی بازی‌ساز پرداخته است.
تبلیغات

صنعت بازی‌های ویدیویی از روز تولد خود تا به امروز، کارگردان‌ها، نویسندگان و در مجموع آن‌ها، استودیو‌های کوچک و بزرگ زیادی را به خود دیده است؛ استودیوهایی که یا توان رقابت نداشته و از گوی خارج شدند یا با طراحی و توسعه‌ دنیاها و شخصیت‌های به یادماندنی، نامی از خود بر جای گذاشته‌اند. اگرچه ساخت بازی‌های بزرگ و با کیفیت، یکی از ملاک‌های اصلی انتخاب بهترین استودیوهای بازی‌سازی تاریخ بازی‌های ویدیویی است اما آن‌چه اهمیت بیشتری دارد، نحوه تاثیر سازندگان این بازی‌ها روی دیگر ساخته‌ها و فضای سرگرمی است. ممکن است یک بازی ساخته شود، امتیازات خوبی بگیرد و در نهایت با موفقیت تجاری نیز همراه شود اما سوال اصلی اینجا است که آیا توانسته تاثیری مثبت روی آینده و دیگر آثار بگذارد و طراحی و توسعه بازی‌ها را یک قدم به جلوتر ببرد؟

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ استودیو و کمپانی بزرگ بازی‌سازی تاریخ بازی‌های ویدیویی به زومجی مراجعه کنید.

بهترین استودیوهای بازی سازی

۱۰ استودیو و کمپانی بزرگ بازی‌سازی تاریخ بازی‌های ویدیویی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات