زومجی: بررسی راندمان نسخه پی‌سی Fallout 4 روی سخت‌افزارهای مختلف

پنج‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
Fallout 4 یکی از بازی‌های مورد انتظار امسال بود که عرضه‌ی آن مساوی شد با استقبال شدید گیمرها و منتقدان. محیط آخرالزمانی و بزرگ بازی در کنار گیم‌پلی وسیع، از مشخصه‌های اصلی این بازی است. زومجی در مقاله‌ای تخصصی، به بررسی راندمان Fallout 4 در رایانه‌های شخصی پرداخته تا شما را با سخت‌افزارهای مورد نیاز برای اجرای خوب بازی راهنمایی کند.
تبلیغات

Fallout 4 یک بازی جهان باز در سبکِ نقش آفرینی مبارزه‌ای است که توسط استودیوهای بازی شرکت بتِسدا ساخته شده و بتسدا سافت‌وُرکس هم آن را منتشر کرده است. این شرکت ابتدا در سال ۱۹۸۶ و در ناحیه‌ی بتسدا از ایالت مریلند امریکا تاسیس شد و ۴ سال بعد به شهر راک‌وِیل در همان ایالت نقل مکان کرد و از سال ۱۹۹۹ هم بخشی از ZeniMax Media محسوب می‌شود. این شرکتِ بزرگ‌تر هم در سال ۲۰۰۴ حق امتیاز بازی فال‌اوت را از Interplay خرید و به توسعه و عرضه‌ی نسخه‌های بعدی آن ادامه داد.

بعد از اتفاقاتی که در والت رخ می‌دهد و به عنوان نجات یافته‌ای از والتِ ۱۱۱، به دنیای تخریب شده با جنگِ اتمی قدم می‌گذارید، دنیایی که هر لحظه‌اش نبردی برای بقا است و ملزم هستید که انتخاب‌های سختی را انجام دهید. مبارزه در حالت‌های اول شخص و سوم شخص، مبارزاتِ اختصاصی با سیستم VATS، سیستمِ ارتقا، جمع آوری و ساخت و ساز با آیتم‌های مختلف تنها بخشی از امکاناتِ گسترده در این بازی هستند.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی راندمان نسخه پی‌سی Fallout 4 روی سخت‌افزارهای مختلف به زومجی مراجعه کنید.

راندمان نسخه پی‌سی بازی فال‌اوت ۴

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات