زومجی: تاریخچه مجموعه بازی‌های Assassin's Creed (مقدمه)

دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed کمپانی یوبی‌سافت را می‌توان جزو خلاقانه‌ترین بازی‌های تاریخ دانست که انتشار نسخه اولش در سال ۲۰۰۷، غوغای بزرگی به پا کرد. زومجی قصد دارد در سلسله مقالاتی، به دنیای بازی‌های AC بپردازد و داستان آن را جز به جز بیان کند.
تبلیغات

بازی آیین آدم‌کشی(Assassin’s Creed) یکی از محبوب‌ترین و پول سازترین بازی‌های کمپانی یوبی‌سافت است. این مجموعه تا سال ۲۰۱۴ بیش از ۷۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اما جرقه‌ی اول ساخت مجموعه‌ی AC از زمان قسمت اول بازی شاهزاده پارسی با نام شن‌های زمان زده شد. اواخر سال ۲۰۰۳، پاتریک دسیلت، مدیر نوآوری بازی Prince of Persia: The Sands of Time از سوی یوبی‌سافت، کمپانی ناشر ماموریت گرفت تا ادامه‌ای برای این سری پی‌ریزی کند. با این حال، دسیلت خیلی از پرداختن به شاهزاده پارسی مطمئن نبود. او عقیده داشت که پرنس یک شخصیت اکشن نمی‌تواند باشد. دسیلت با الهام و مطالعه کتب تاریخی و به خصوص کتاب الموت ولادمیر بارتول، شروع به تحقیقات در مورد طرحی بر اساس جوامع حشاشین کرد که بعدا با نام Assassins شناخته شدند. این فرقه که توسط حسن صباح پایه‌گذاری شده بود، ماموریت‌های مذهبی و سیاسی برای از بین بردن یا محافظت از اشخاص مختلف را توسط رئیس‌شان دریافت می‌کردند. این موضوع، مورد علاقه‌ی دسیلت قرار گرفت. طرح این چنین بود که به جای تمرکز بر روی شخصیت شاهزاده پارسی، حالا به اشخاصی می‌پردازد که از وی محافظت می‌کنند و به اساسین‌ها شهرت دارند.

برای مشاهده کامل مطلب تاریخچه مجموعه بازی‌های Assassin's Creed (مقدمه) به زومجی مراجعه کنید.

اساسینز کرید شاهزاده ایرانی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات