زومجی: بررسی بازی موبایل FIFA Ultimate Team

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی و رایانه‌های شخصی FIFA 16، نسخه‌ای از بازی نیز با نام FIFA 16: Ultimate Team برای گوشی‌های اندروید و iOS عرضه شد. تحریریه‌ی زومجی این بار به سراغ این بازی رفته تا آن را مورد نقد و بررسی قرار دهد.
تبلیغات

نسخه‌ی موبایلی فیفا 16، با شعار یک تجربه‌ی کنسولی برای گوشی‌های موبایل عرضه شد و الکترونیک آرتز تا حدود زیادی سعی کرده تا حس و حال شبیه‌ساز فوتبالی خود را در صفحه‌نمایش‌های گوشی‌های هوشمند نیز منتقل کند و طرفداران بی‌شمار بازی بتوانند در هر زمان و مکانی اثر محبوب خود را تجربه کنند. نسخه موبایلی بر خلاف نسخه‌های اصلی که حالت‌های بازی مختلفی دارند، بر روی بخش Ultimate Team تمرکز دارد که امکان ساخت یک تیم کاملا شخصی‌سازی شده را فراهم می‌کند. ابتدا و پیش از انجام هر کاری، برای استفاده از تمام بخش‌های بازی، از جمله بخش خرید بازیکن، لازم است اکانت فیسبوک خودتان را با بازی هماهنگ کنید. در غیر اینصورت نیز امکان تجربه‌ی بازی وجود دارد و فقط از خرید بازیکنان از طریق بخش Transfer Market محروم خواهید شد. به هر حال در ادامه با بررسی بخش‌های مختلف بازی، خواهیم دید که الکترونیک آرتز تا چه حد به وعده‌های خود عمل کرده است.

برای مشاهده کامل مطلب بررسی بازی موبایل FIFA 16 Ultimate Team به زومجی مراجعه کنید.

FIFA 16

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات