زومجی: اولین نگاه به بازی Mafia 3

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
بعد از سال‌ها انتظار، بالاخره نسخه جدید سری بازی‌های Mafia معرفی شد که البته با شادی‌ها و غم‌های زیادی همراه بود. دلیل این تناقض را هم می‌توان ایجاد تفاوت بسیار زیاد در بازی Mafia 3 دانست. زومجی در مقاله‌ای، به تمام اطلاعات منتشر شده از این بازی پرداخته و آنها را مورد کنکاش قرار داده است.
تبلیغات

پنج سال از عرضه بازی Mafia II که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد می‌گذرد و خیلی از بازیکنان این سوال در ذهنشان به وجود آمد که آیا کمپانی 2K قصد روایت دوباره داستان این ارگان تبهکاران را دارد یا خیر. قسمت دوم این بازی با این‌که حس و حال قسمت اول خود یعنی Mafia: The City of Lost Heaven را نداشت، اما با دریافت نمرات مطلوب و فروش بیش از شش میلیون نسخه نشان داد که بازیکنان مافیا را دوست دارند. اما چرا 2K برای معرفی نسخه سوم این بازی باید این همه سال صبر می‌کرد؟ همان‌طور که مشخص شد، کمپانی 2K بیشتر به دنبال یک طراحی بسیار تازه بود و هرگز قصد نداشت تا با ارائه یک نسخه معمولی از این سری، سرگرمی ساده‌ای برای ما جور کند که در فیلم‌های تلوزیونی مشاهده می‌کنیم. برای محقق کردن این کار، آن‌ها استودیویی را از ابتدا بنا کردند که وظیفه ساخت بازی‌های جهان‌باز را داشته باشد. اما تفاوت و تازگی Mafia 3 به استودیو آن نیست، بلکه این‌بار با ستون‌های جدید، شخصیت اصلی جدید و نا آرامی‌ها و جنایت‌های جدید، ما مستقیما رو به روی مافیاهای ایتالیایی قرار خواهیم گرفت؛ مافیایی که در دو قسمت گذشته به شکل بسیار وفادارانه‌ای برای آن‌ها می‌کشتیم و ماموریت انجام می‌دادیم.

برای مشاهده کامل مطلب اولین نگاه به بازی Mafia 3 به زومجی مراجعه کنید.

مافیا ۳

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات